Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Kva for billige batteri har god ytelse og levetid? Har ein del Throttlestore batteri (3s 2200MaH) og er så lei av at balanserings ledningane dette av loddingane frå batteriet Dette har hendt meg altfor mange gonger, der man må ta fram loddebolten etter nesten kvar flytur
Da lodder du feil. Bruk så mye varme som mulig og sørg for at loddetinnet flyter skikkelig. Men, billigbatterier med stive balanseringsledninger har en tendens til å ryke, ja. Tricket er å tape ledningene til batteriet med feks elektrikertape, slik at du ikke stresser loddepunktene. Ellers er myke silikonledninger bedre mht akkurat dét problemet.
Med tanke på batteriet ikke er så dyrt i seg selv på den str, så kjøper jeg Hyperion sine 3s 2100 25C batterier, veldig gode og aldri hatt noe problemer med dem
Etter å ha lest meg firkanta på LiPo, ble det bestilt Turnigy Nano-Tech batterier denne uken.
Klippet fra HK der jeg valgte å bestille mine LiPo Nano:
Zippy: Great value for money. Average Cycle Life* (100+) and minimal voltage sag under load.
TURNIGY Standard: Excellent value, Longer Cycle life* (160+) and very low voltage sag under load.
TUNIGY nano-tech: Unbeatable performance, Longest Cycle Life* (250+) and almost 0 voltage sag under load.
*Cycle Life results from discharging at full C rate to 3v. End of life when battery has 80% capacity.
(Litt overdrevent er det nok, er tross alt Kina man snakker om )
ellers har jeg endel zippy/turnigy pakker i tilegg til nanotech, de er 7.99, funker overaskende bra, ingen ledninger løsnet enda, og ikke puffet, men regner ve med at de gjør snart, noterer cycles/ir på hver pakke, så har jeg ca oversikt,
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment