Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestilling av batterier fra utlandet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Måles batterier i kg nå?!

    Ok, jeg får se om jeg ikke må ha noen kg jeg også...
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • #32
      Originally posted by jotto View Post
      Måles batterier i kg nå?!

      Ok, jeg får se om jeg ikke må ha noen kg jeg også...
      jeg begynte å regne på antall watttimer det var i orderen men gav litt fan ganske fort, er så mye forskjellig

      mer bestilling, mindre foruming på deg jotto!

      Comment


      • #33
        Fikk 4 stk 250 mAh 2cells i posten i dag. Blir prøvd ut til helgen. Spennende å prøve og med vekt på 16 gram så er det jo ikke akkurat blylodd heller. Så min bestilling var bare på 64 gram kontra 10 kg som ble nevnt ovenfor
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

        Mange fly og mye moro

        Comment


        • #34
          Re: Bestilling av batterier fra utlandet

          Jeg stoppa innom rc-batteri og kjøpte ett sett med 6S3300 Gravity Hobby i dag.

          Spent på hvordan de fungerer i praksis. Får vell testet de noen flighter i helgen og lever de opp til forventningene tror jeg at jeg har handlet mitt siste par batterier fra utlandet. Norsk kjøpslov + billigere og raskere enn fra utlandet = en sikker vinner Og kongeservice fra rfauske/rc-batteri!!!

          Comment


          • #35
            Originally posted by Superstar40 View Post
            Fikk 4 stk 250 mAh 2cells i posten i dag. Blir prøvd ut til helgen. Spennende å prøve og med vekt på 16 gram så er det jo ikke akkurat blylodd heller. Så min bestilling var bare på 64 gram kontra 10 kg som ble nevnt ovenfor
            Kom gjerne med tilbakemelding på disse da det ikke er så mange som er i omløp av dem
            Rasmus Fauske
            TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
            http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

            Comment


            • #36
              Ble testet ut i går. Førsteinntrykket var bra de ga nok power og selv med en del hovring så var batteripakkene knapt nok varme etter 4 min. Sammenliknet med Dualsky 220 mAh og Magic Power 250 mAh så synes jeg disse var merkbart bedre.

              Hadde vært interessant om du også hadde noen i størrelse 150 - 200 mAh med vekt rundt 10 - 12 gram.
              Espen Kvien
              Gruppeleder F3A
              Vingtor RC Club
              f3a.norge@gmail.com

              Mange fly og mye moro

              Comment


              • #37
                Originally posted by Superstar40 View Post
                Hadde vært interessant om du også hadde noen i størrelse 150 - 200 mAh med vekt rundt 10 - 12 gram.
                Godt dei virket som dei skulle, ang lettere batteri så skal jeg sjekke hva som er mulig. Hvilket strømtrekk er det du har sånn ca. ?
                Rasmus Fauske
                TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                Comment


                • #38
                  Ja si det - det er vel 7 amp regulator på disse Dualsky motorene. Men de bør vel levere minimum 25 C kontinuerlig for at det skal fungere.
                  Espen Kvien
                  Gruppeleder F3A
                  Vingtor RC Club
                  f3a.norge@gmail.com

                  Mange fly og mye moro

                  Comment


                  • #39
                    Har nå fått noen flighter på mine Gravity Hobby batterier. PL8 viser ca 2ohm i indre motstand på hver celle. Varier selvsagt litt men ligger litt lavere og litt høyere men absolutt akseptabelt lavt. De kom bra balanserte og med EC5 plugg noe som for meg er en fordel.

                    Kort fortalt leverte disse batteriene som forventet. De holdt vesentlig bedre på turtallet enn mine Zippy 40C batterier og kom ned en god del kaldere. I tillegg fikk jeg sånn ca ett minutt mer flytid. De er 300mah større så det har selvsagt litt å si, men likevell ganske bra.

                    Nå gjenstår det bare å se om de puffer seg over tid eller om de holder formen og kapasiteten en stund! Jeg er iallefall fornøyd. Kommer nok til å kjøpe flere sett med RC-Batteri.no ! Kjekt med norsk batteripusher som har bedre priser enn HK! Og norsk reklamasjonsrett, angrefrist, garanti osv osv..

                    Comment


                    • #40
                      lurt å skrive hva du handla, og hva du fløy i?

                      gjerne også vekt, og vekt på andre..

                      Comment


                      • #41
                        Re: Bestilling av batterier fra utlandet

                        Originally posted by andersand View Post
                        lurt å skrive hva du handla, og hva du fløy i?

                        gjerne også vekt, og vekt på andre..
                        Ops! 6s3300 30C! Skal få målt vekta ja

                        Comment

                        Working...
                        X