Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gravity Hobby batterier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gravity Hobby batterier

    Er det noen som har erfaring med disse batteriene fra rcbatteri.no? Tenker stort sett på 3300 3s batteriene, skal brukes i quad'en min som er glad i strøm for å si det mildt...

    Jeg minnes at jeg har lest et sted at dette er GensAce med annet navn på, kan det stemme? Til den prisen?
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

  • #2
    Re: Gravity Hobby batterier

    Det er samme som Gens Ace ja.

    Jeg kjøpte først to stk 6s3300 og de funket meget bra. Var så fornøyd at jeg bestilte to til pluss 10 andre batterier.

    Utrolig bra service og veldig bra batteri til bedre pris enn kina..

    Kjør på!!

    Comment


    • #3
      Ådæven - her blir det hamstring
      Propellen skal være på toppen!
      Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

      Comment


      • #4
        Originally posted by bjornal View Post
        Ådæven - her blir det hamstring


        Ja, jeg tror ikke du angrer. Mener også at neste parti kommer med Gens Ace navnet. Det bør vell sette fart på salget i Norge. Det er en grunn til at de er stort sett utsolgt overalt

        Si fra hvordan det gikk og om du er happy da!

        Comment


        • #5
          Jeg bestilte akkurat noen 4S-batterier. De kan skaffe flere batterier enn de størrelsene som er oppgitt på websiden.
          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

          Anything worth doing is worth overdoing!

          Comment

          Working...
          X