Announcement

Collapse
No announcement yet.

batteriplugger igjen (max uheldig med mine bast.ac batt. )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • batteriplugger igjen (max uheldig med mine bast.ac batt. )

    Det ser ut som om man skal være max uheldig med bestilling av batterier. Skulle ha noen batterier med 7,4V (2S) og som hadde jst plugg og en "normal" 7,4v ladekontakt. MEN i stedet så fikk jeg batterier med denne kontakten:
    Click image for larger version

Name:	IMG_6536_edited-2.jpg
Views:	1
Size:	288.4 KB
ID:	635232

    Hva heter denne kontakten? og finnes det overgang til lader og jst kontakt? Kan dette eventuelt ordnes lettere? (med lading og jst)
    Å returnere er ikke aktuelt ,da det koster mer i frakt tilbake,enn å kjøpe nye batterier.
    PS: det er kun denne kontakten på batteriet

  • #2
    Har du en link til der du kjøpte dem ? Ser ut til å være spesialbatteri til et bestemt produkt pga pluggen..
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

    Comment


    • #3
      Jeg vet ikke hva den heter, men det er den samme som E-Flite/Parkzone bruker på sine mikromodeller. Du finner adapter her, evt så kan du kjøpe denne ladekabelen, jeg tror det er den eneste måte å få tak i den kontakten i Norge.

      Comment


      • #4
        Takker,fant dette batteriet på ebay og der står det at det er Eflite . Så jeg må få tak i en slik

        Comment


        • #5
          Ser ut som batteri til 130x det der.
          T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

          Comment

          Working...
          X