Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Noen som har noen tips om rimelige lipo batterier/butikker? Har alltid handlet fra HK, men med de nye shiping rutinene fører det full verdi på faktura osv, noe betyr at de ikke er billigere å kjøpe enn andre steder. Å bruke de fra Nederland er 72$ i frakt!!!!
Jeg tørr nå påstå at det fortsatt er billigere fra HK, men kanskje ikke akkurat nå når dollaren er over 8 kr! Ellers kan jeg anbefale begge butikkene Arvid linker til.
Jeg prøver å handle hos RC-Batteri.no når jeg kan, han har gode priser og veldig bra service. Om han får litt handel også, øker faren for at han klarer å holde flere batteri på lager.
Har torturtesta ett 6s3300 batteri fra rcbatteri (det var allerede puffa på en celle ved levering, så det ble prompte sendt nytt på garanti!) - Måtte laste det med mer enn 250A kontinuerlig før det ble varmere enn "driftsvarmt" og det var tegn til at de andre cellene blåste seg opp. Kan trygt si at disse batteriene grisebanker det du får kjøpt for nesten like "dyr" pris fra østen.
Jeg ser ikke noe poeng å handle fra annet sted når servicen er bedre enn alt annet og prisen er fornuftig. Eneste å klage på er at innpakkinga er støtende (den var intern )
Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.
... Eneste å klage på er at innpakkinga er støtende (den var intern )
Intern eller ikke intern - blir jo nødt til bestille en pakke eller to nå da, for å sjekke innpakkingen. Høres jo helt uimotståelig ut Burde kanskje tilby "Lipo diskret pakket, og fra privat avsender" som det ble formulert i en viss type annonser for lenge siden...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment