Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ser ut som jeg trenger en lader som er noe kraftigere en den "Multi Charger Quattro" som jeg har nå, den er maks 50w fordelt på hver av de fire utgangene. Kunne tenkt meg en lader som tar to batterier av gangen og som klarer å lade for eksempel et 6S5000 på en ikke altfor dårlig tid. Er ikke veldig kravstor til laderen, men må være type trygg kvalitet samt enkelt brukergrensesnitt så jeg ikke må sitte med nesen ned i manualen hele tiden
Har ikke brukt akkurat den modellen men kjenner brukergrensesnittet fra andre ISDT ladere og de er enkle å bruke. Veldig kompakte ladere i forhold til effekt.
Det er også tilbud på GT1000DUO for tiden. Revolectrix har jo litt lenger erfaring med ladere og virker generelt noe mer robust enn ISDT. Har selv en slik i bestilling og venter levering i dag faktisk. http://www.store.revolectrix.com/Pro...DUO/GT1000_121
Men dette blir kanskje overkill i forhold til hva du så for deg når du sier "noe" kraftigere enn 4x50W?
Den var jo ikke dum den laderen, men skulle ønske den hadde vanlig banankontakter på utgangen slik at jeg ikke må gjøre om hele ladekabelparken eller ha overgang.
kjøpte en 12v adapter til nett brett
det står 3.1A men den lader ca 700/800mah
det er bedre en det jeg hadde 300mah, det ser fin ut den
laderen , med plass til transistor inni for å regulere
strømmen. ett godt kjøp 84-815
300mah + 300mah + 300mah = 1000mah ca. På 3 timer
700mah + 700mah + 700mah = 2100mah På 3 timer
så det er fint
har litt svakt tilgang på spenning strøm
som i stømgjerde til bondegård
ser den icharge er på 1000w
tror jeg bare har 5 amper utgang
på batteri 12v .... 1000w er vell 10 eller 20A
en litt mindre lader
kansje det kommer
test av ladere i magazine mfn
mmja eller test av verktøy.
Varmer opp denne igjen da jeg aldri fikk surret meg til kjøp av ny lader pga husrenoveringen. Ser det er mye ladere som endelig begynner å komme med ordentlig skjermer osv. Hva kan folk anbefale av kraftig lader med to eller flere utganger? Men hva er "greia" med at mange av utgangene nå benytter XT kontakter og ikke banan?
Trenger en til hobbyrommet som gjerne kan gå på 220volt og en i fieldboxen som kun trenger 12 volt.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment