Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chargery ladere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chargery ladere

    Er det noen som har erfaring med Chargery ladere? Ser RC-batteri har en interessant lader i assortementet: Chargery C4012 (1500W / 12S Charger) - Ladere - Verktøy/Ladere/m.m.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

  • #2
    hatt noen powere fra de som har funka noen år ….fasiten hos meg er vel slik kjøpt 3 , 1 virker fortsatt. Åpnet en av de etter det stoppet ble vel ikke helt imponert over hvordan det så ut innvendig.
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

    Comment


    • #3
      Ja det var litt sånn informasjon jeg var ute etter. Dumt med ting som funker knallbra en liten stund og så er det kvelden.
      Espen Kvien
      Gruppeleder F3A
      Vingtor RC Club
      f3a.norge@gmail.com

      Mange fly og mye moro

      Comment


      • #4
        jeg spurte litt på Face for en stund siden , men endte opp med ikke å kjøpe noe da jeg var litt treg , mender fikk jeg vel faktisk anbefaling om en Chargery , en var Joen Siden blev ikke fundet , også kom Ola inn med denne MTTEC RC Model Distributor
        mulig de funker den fra Joen har en hyggelig pris men er uten Power men ser vel dette som en fordel for om en av delene ryker kan de byttes (har brukt opp en del power)
        Rune Gjelsnes
        Vikersund
        92624841

        Comment


        • #5
          Ja er litt betenkt på en alt i ett løsning, ryker power supplyet eller laderen så må alt byttes. Men samtidig utrolig praktisk å ha en alt i ett løsning. Vi får se, blir jo ikke så mye lading nå så greier meg fint med 1 lader inntil videre.
          Espen Kvien
          Gruppeleder F3A
          Vingtor RC Club
          f3a.norge@gmail.com

          Mange fly og mye moro

          Comment


          • #6
            har mine Ichargere ennå , men er litt i tvil om de balanserer helt korrekt eller riktigere de stopper lading på alt fra 41 ,7-42 V ...litt sånn tilfeldig...forsøkte å måle litt på de og V i display stemte men hvorfor de stopper slik det vet jeg ikke . Prøvde å lese meg opp på hvordan kalibere de men iom at de stopper forskjellig fra gang til gang er jeg usikker om det kan være grunn.
            Rune Gjelsnes
            Vikersund
            92624841

            Comment

            Working...
            X