Announcement

Collapse
No announcement yet.

Holdbare Li-Po?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Holdbare Li-Po?

    Hvilke Li-po batterier det som er av god kvalitet og ikke bukler ut med en gang? Har hatt en del av Hobbyking sine batterier, både Turnigy og Zippy, men føler at det blåser seg fort opp, selv uten ekstrem bruk.
    Lars Norberg

  • #2
    Nå vil sikkert noen si noe annet, men min egen erfaring med Nano-tech batteriene til Turnigy (de mørkeblå) med HØY C-rating har jeg utelukkende gode erfaringer med.
    Har disse i forskjellige antall celler og mah kapasitet, de bare tar i mot lading etter lading. Har hatt flere av de i minst 6 år og har brukt de mye, funker fortsatt fint og yter bra.
    Ellers så har jeg ikke dårlig erfaring med HRB heller, men har ikke hatt de lenge nok om man skal sammenlikne med de førstnevnte.

    Gens Ace går for å være bra, men om forholdet pris/kvalitet er bra er jeg litt usikker på.

    Styr i hvertfall UNNA "Zop Power" og "Flower Power" har kun dårlig erfaring med de, om de ikke blåser seg opp så ryker det en celle eller to så de likevel blir ubrukelig...

    Comment


    • #3
      Goaneng/GNB og CNL (China Hobbyline) er høyt ettertraktet i dronemiljøet, som vel er de som stresser batteriene sine mest. Har noen GNB pakker selv, som ofte blir kjørt godt under 3,7 som fortsatt leverer bra. Kan også skrive under på at Zop Power må unngåes til enhver pris, har opplevd akkurat det samme som Smurfair, at hvis de ikke blåser seg opp og utvikler høy motstand, så dauer minst en av cellene etter meget kort bruk. Skulle ikke forundre meg om det er såkalt b-vare batterier som andre har forkastet.

      Comment

      Working...
      X