Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor får man kjøpt V Balance fra Flightpower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor får man kjøpt V Balance fra Flightpower

    Jeg har 2 nye Flightpower 3s1p 2150mah pakker EVO 20. Kjøpte en brukt gammel flightpower balancerer en den passer ikke til de nye kontaktene på evo 20 pakkene. De er mikro størrelse mens balancerern har store. Vet noen om det finne overgang? Ellers så kan jeg vel bare gå til innkjøp av den nye v balance modulen fra Flightpower. Men hvem selger denne????Finnern ikke, men ser mye omtale.
    Trenger samtidig en fornuftig lader til disse pakkene. Noen som har noen gode forslag gjerne med 220V? Eller har noen en brukt?

  • #2
    Griffin fører V-Balance og vil også få inn overgangskabler for å bruke den gamle balanceren mot nye balanseringspluggen. (PS: Noen har han allerede) Nå er ikke alt tilgjengelig ennå, blant annet V-Balance har kommet i noen få eksemplarer og revet vekk før dem kom til butikkene her i landet.

    Vanskelig å finne lader fra 220 Volt. De eneste laderne jeg ville vurdert: Swallow eller Schulse, helst Schulse. (OK, også Orbit men den er vanskelig å finne i Norge) Og så ei OK strømforsyning. Fra Graupner får du gode saker til ca. 500.-


    V-Balance og kabler, omtale fra UK: flightpower.co.uk
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Kan ikke se at Griffin har dette inne. når det gjelder lader tenkte jeg å gå for

      Siden finnes ikke

      Vet du evt når griffin får inn v balance eller noen andre eks utenlandske butikker som har dette inne. Må komme meg i lufta snart.

      Er det denne HIGHRATE 3S - CLASSIC 3S ADAPTOR Ref: FPVHR3S-3SCLA jeg trenger på flightpower.co.uk for å kunne bruke min gamle balacerer???

      Comment


      • #4
        Patience you guys - the V-Balance System in commercial quantities is slightly delayed into FlightPower but will be available in the very near future - the few that are already in circulation are a few review examples which I and other dealers received in advance. Remember we are talking only of a matter of days. If you have EVO 20 packs with the old style contact, an adaptor cable will be issued free from your place of purchase with the purchase of the V-Balancer. An extensive range of adaptor cables will be available. THE BEST IS ALWAYS WORTH THE WAIT...

        If you need an adaptor from the old to the new feel free to contact me - I have a few available now (free)
        Last edited by Celtic-Griffin; 13-10-06, 17:19.
        Ken Bates
        Never Mind the Label

        Comment


        • #5
          Var ikke klar over at Swallow hadde laget en versjon for 220 Volt. På tide den muligheten kom, nå får jeg bare vente på at Schulse gjør det samme så jeg får brent av litt penger!

          Ja, HIGHRATE 3S - CLASSIC 3S ADAPTOR Ref: FPVHR3S-3SCLA høres rett ut. Har du nylig handlet fra Griffin vet jeg du inntil videre får gratis adapterkabler for å få tatt de nyeste batteriene trygt i bruk med balanseringsadapter for gammel balancer.. Så lenge det lille lageret hans rekker. Ta en telefon til ham og finn ut av det umiddelbart.

          Griffin har en del mer enn websidene viser... han får oppdateringer med hjelp av noen utenfor Norge for tida i forbindelse med nyoppbygging av sidene.

          I verste fall og ytterste konsekvens (om Griffin er tom) kan jeg hjelpe deg med midlertidig lån av den aktuelle kabelen for å balansere dine nye 3S mot gammel balancer. Driver og tester dingsene nå, men det er selvsagt viktigere at du får fløyet.
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment

          Working...
          X