Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem har Triton ladere I Norge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvem har Triton ladere I Norge?

    Hei.

    Holder på å spare til å kjøpe meg en Triton.
    Jeg vet at det var noen som solgte dem på nettet for 1195.- men jeg finner ikke denne siden igjen. Er det noen som vet hvem som selger dem?

    Takk

  • #2
    Hei!

    Jeg har ingen erfaring med Triton eller vet hvem som er forhandler på dem i Norge. Kikket litt på internet og fant en diskusjon om Triton på RunRyder. Ser ut som du har flere funksjoner på Shultze laderen.
    http://runryder.com/helicopter/t30841p1/

    Der er det flere som annbefaler Shulze. Selv har jeg en Shulze ISL-6-330 som jeg ikke kan få fullrost.
    schulze-elektronik-gmbh.com

    Beklager at jeg ikke har et klart svar på spørsmålet ditt...
    Theodor Bastberget

    Airplanes are for people who can't fly helicopters!
    http://www.modellhelikopter.no

    Comment


    • #3
      Hei


      www.flyhobby.no selger Triton. tror ikke den ligger på nettsiden men send en mail eller ring Trond så får du bestillt. mob. 92855928 post@flyhobby.no


      Morten
      - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
      - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
      - Krill Avanti S m/ATJ220SV
      - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


      Comment


      • #4
        Her er jeg helt enig med theodor.

        SKal man bruke såpass med penger på en lader så gå for schulze!

        Jeg har nettop oppgradert software på min til 8.06 for å lade Li-Po. Hadde jeg hatt en annen lader, måtte jeg ha byttet hele laderen.

        Comment


        • #5
          Hei

          Jeg har ikke noe greie på ladere, men Triton laderen lader Li-Po batterier, og den koster "bare" 1290.- og det er jo ikke dyrt heller, eller ??

          Morten
          - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
          - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
          - Krill Avanti S m/ATJ220SV
          - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


          Comment


          • #6
            Jeg vet dessverre ikke hvor man selger den laderen du er på jakt etter, men jeg vil annbefale deg å kjøpe Simprop Electronic sin lader Intelli Control V3. Den kan lade/utlade NiCd, NiMH, Li-Ion og blybatterier (PB), og den kan "Cycle" batteriene opptil 99 ganger. Den har i tilleg 10 forskjellige minner av batterier. Jeg kjøpte den for 1085,- NOK (+porto og frakt og moms og alt det der) hos Electric Flight Equipement Siden blev ikke fundet - El Fly Og nå tror jeg de selger den for KUN 895,-!
            Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
            er der ingen der kender dem.

            Comment


            • #7
              Norwegian Modellers selger Triton for 1390kr, tempraturføler til laderen selges for 98kr.
              Gert Hildrestrand.
              Limets Venner.
              Valdres Flyklubb Modell

              Famous last words? Hey watch this!

              Comment

              Working...
              X