Announcement

Collapse
No announcement yet.

valg av lipo til typhon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valg av lipo til typhon

    lurer på hvilket 11,1v 3s lipo jeg skal kjøpe til zagi typhon med børsteløs motor.med 11,1 v lipo trekker motoren 12,3a,eneste passende jeg kan finne hos elefun er wanma 11,1w 600 mah.dette batteriet er det mest passende på størrelsen,kan ikkje ha for stort og tungt batteri på en deltavinge.eneste problemet er at dette batteriet tåler maks 10c.når motoren trekker 12,3 tar vel batteriet fort kvelden
    mvh jan sigurd røyseland

  • #2
    Ikke noe å lure på. Kjøp dette
    Siden finnes ikke 1350mah 3S&kategoriID=117

    Det passer som hånd i hanske for flyet. Kjøp 2 med det samme. Jeg har 2 stk og har egentlig et for lite.... Det er så moro og det er mer moro å fly enn å lade hehe...

    Batteriet gir en flytid på underkant av 20 minutter selvsagt avhengig av gasspådrag....,...
    Gisle Ranum
    Trondheim
    "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

    Comment


    • #3
      har et lite spørsmål til,har kikket på mpx funjet denne har en himax 2825-2700 børsteløs motor.trenger dette opsettet et lipo på 20-30c?
      mvh jan sigurd røyseland

      Comment


      • #4
        du må ikke ha 20C batteri man det er virkelig å anbefale. med et 10c batteri må du sette på så slite propell at ampere trekket går ned, og flyet vil ikke være like artig å fly. batteriet vil også ha lengre levetid
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment

        Working...
        X