Announcement

Collapse
No announcement yet.

Større bateri til walkera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Større bateri til walkera

    Har en dragonfly 4 som eg har lyst til å sette på xtreme skids. Men siden det er et større og tyngre understell enn det orginale, vil det vell vere en fordel med et større bateri for meir kraft. Dermed lurte eg på om dåkke hadde noken forslag eller anbefalninger til et nytt bateri (og kansje lader).

  • #2
    Hmm

    Er det ikkje noken her som bruker eit anna bateri enn orginal bateriet sitt i sin dragonfly 4 (vist dei har dette heliet)

    Comment


    • #3
      Hei
      Jeg kastet orginal batteriet og brukt ett 3S lipo. men det gikk hardt utover halemotorene og den 4in1 boksen. De batteriene som følger med er jo kanskje de dårligste pakkene som du kan få for penger etter min erfaring. så hvis du ser på pakker i lignende størrelse hos forhandleren så er vel kanskje de litt bedre. Men du bør passe på at du ikke får noen som er noe serlig tyngre en det orginale. Den løfter ikke så mye denne lille saken
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Ja du har nok rett

        Originally posted by tyor
        Hei
        Jeg kastet orginal batteriet og brukt ett 3S lipo. men det gikk hardt utover halemotorene og den 4in1 boksen. De batteriene som følger med er jo kanskje de dårligste pakkene som du kan få for penger etter min erfaring. så hvis du ser på pakker i lignende størrelse hos forhandleren så er vel kanskje de litt bedre. Men du bør passe på at du ikke får noen som er noe serlig tyngre en det orginale. Den løfter ikke så mye denne lille saken
        Ja det er ikkje særlig masse kraft i den tingen, men eg får sjå etter om det er et litt bedre på markedet.

        PS: Er det ikkje en 3in1 boks?

        Comment


        • #5
          nei, 4in1

          Comment


          • #6
            er nok 4in1. mottaker,gyro, regulator til hovedmotor og regulator til halemotor.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Nå ja

              På forsida av min dragonfly manual, under ''Features'' på punkt 4 står det:
              3-in1 reciever

              Sjå det sjølv her:

              404 Not Found

              Men det spelar jo ikkje noken rolle uansett kva det er,

              Comment

              Working...
              X