Tenkte å montere en elmotor i gondol på min flamingo (VS 280cm, v 2,5 kg), og ser at mye har skjedd inne elektromotorer og akku siden sist jeg sjekket (noen år nå ja
).
Jeg vil selvfølgelig ha det så lett som mulig, og lurer derfor på Lithiumbatterier; jeg trenger ikke all verden ampere da jeg jo bare skal opp.
Jeg forstår at børsteløse er mere effektive mht kraft/volt -og vekt regner jeg med.
En elektronisk fartsregulator er vel heller ikke dumt..: Er det slik å forstå at det er ulike typer fartsregulatorer til børste og b-løse motorer; er disse kompatible den ene eller andre veien?
HAr der forslag til både børsteløse og børstemotorer til dette formålet?
Har dere noen favoritt netthandlere eller butikker i osloområdet?
hva med auslandet?
Takk på forhånd!
F

Jeg vil selvfølgelig ha det så lett som mulig, og lurer derfor på Lithiumbatterier; jeg trenger ikke all verden ampere da jeg jo bare skal opp.
Jeg forstår at børsteløse er mere effektive mht kraft/volt -og vekt regner jeg med.
En elektronisk fartsregulator er vel heller ikke dumt..: Er det slik å forstå at det er ulike typer fartsregulatorer til børste og b-løse motorer; er disse kompatible den ene eller andre veien?
HAr der forslag til både børsteløse og børstemotorer til dette formålet?
Har dere noen favoritt netthandlere eller butikker i osloområdet?
hva med auslandet?
Takk på forhånd!
F
Comment