Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hvis du har regnet riktig så vil det gå fint med en 30A regulator, men jeg vil sterkt anbefale å gå får 40A-50A regulator. da har du noe å gå på, og du trenger ikke bekymre deg for at motorene trekker mer strøm en regulatoren tåler.
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
jeg ville også godt opp en tanke på esc. 40 amp kanskje. Better safe than sorry. Lippo pakke. Hva anbefales av batteri.? Tenker på vekten her på en så lten modell.William over her tror jeg er flink til det regnestykket. Han kommer sikkert med ett forslag. Lykke til hvertfall
arvid
hmm..flyet er ca 115cm over vingene, og da blir de motorene du fant hos mft.nu ALT for store! vil kanskje tro at 400 motorer blir store de også, så du må kanskje ned på 280 motorer og 2S lipo. jeg trodde dette var en rimelig stor modell, men det var det ikke. nei, her må nok noen andre komme å anbefale noe, så mått har jeg ikke peiling på
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
står det ikke anbefalt no motoroppsett på esken eller i manualen da?
Guillow settene er vel kanskje ikke beregnet for rc drift tror jeg. Men alt er ju mulig. Se på hjemmesidene dems eller no. Vh. arvid
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment