Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei. Jeg flyr i dag Hacker A30 12-L (http://www.hacker-motor.com/deutsch/motor-a30.html) på 3S og APC 12x6 men vurderer å kjøre den på 4S.
Hvilken propellstørrelse ville dere anbefalle?
Det er en Extra 300 på ca 1,2kg.
Jeg bruker ikke Hacker, så jeg kan ikke si noe sikkert...
Men hvis du hadde et fornuftig strømtrekk med 12x6E bør du ned i området rundt 10x6E tenker jeg.
Men dette stemmer ikke med tabeller jeg fant i farta... 9x6E bør være mer enn nok, og 10x7E max på 3S... Tabell
Har en mistanke om at du har brukt en standard 12x6 og ikke en "E"-propell. Stemmer det?
Takk dere. Søren Joo, husker ikke hvilken APC jeg har. Legger ved et bilde som også viser cowling som fått juling.
Flamingo; det vedlegget viser jo kun propelltyper som ikke er aktuellt...
Uansett har i dag strømtrekk som ikke overstiger 40A og der vil jeg holde meg (ønsker å ikke bytte ESC).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment