Unconfigured Ad

Collapse

Mini Titan Governor mixing på Futaba 9C Super

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Krazy-K
    • Jul 2006
    • 339

Mini Titan Governor mixing på Futaba 9C Super

Noen som vet hvordan Governor'n i en ACE BLC-40 (standard TT Mini Titan) skal programmeres på en Futaba 9C Super?

Er det i det hele tatt mulig å styre Governor'n fra radioen, eller er denne banket fra leverandøren? Eller er det en annen måte å programmere den på?

Siden dette er mitt første heli, har jeg aldri programmert Governor tidligere. Jeg har bare forstått hvilken funksjon den skal ha, og at jeg trenger den etterhvert

HJÆLP!
    Kenneth Davidsen
  • RGJ
    • Jul 2004
    • 922

hei

jeg har en slik Kontronikk Jazz reg. om den fungere likt vet ikke jeg .
    men jeg har satt en mode som "gassen" funker som på et fly neste mode er med soft start og slik at den skal gi 85 % med flat "kurve" dvs om jeg har skjlnt ret vil den forsøke da og holde turtallet der ....om jeg da vil ha høyere eller lavere turtall øker jeg eller senker % .....
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

Comment

• Krazy-K
      • Jul 2006
      • 339

Men hvor stiller du % da? Jeg har ingen funksjon i regulatoren for å angi %. jeg tenkte jeg kanskje kunne gjøre dette på radioen...
      Kenneth Davidsen

Comment

• RGJ
        • Jul 2004
        • 922

i radioen

jeg har en futaba 12 mz og setter dette i radioen ...tror faktisk ikke det finnes noen reg. som har programmeringen av dette i seg ..men min kontronikk blir satt i heli mode kjenner som sagt ikke Align sin.
        Da den står i heli mode er gov. funksjonen og soft starten der av seg selv.
        Rune Gjelsnes
        Vikersund
        92624841

Comment

Working...