Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Skal koble sammen en Jeti ADVANCE 04 Plus (Regulator) og en AXI2203/46 (Motor).
Kan noen fortelle meg hvilke ledninger som skal kobles sammen?
Eller må jeg bare prøve meg fram?
Når det gjelder slike ting virker det som om det er kul umulig i gamperævva å koble riktig ved første forsøk selv om det tilsynelatende skal være 50% sjanse.
som en kammerat sa. først kobler han dem sammen så bare venter han litt også bytter han om to av ledningene da blir det alltid rett sier han.
HEHE.Prøvde dette tipset i kveld på min chipmunk,og det funket faktisk
skal alltid gjøre det slik her etter
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.
hihi Må bare få legge til at han som kom med det utsagnet ikke driver med elektro modellfly(bare fuel) Men han er heis montør og kobler litt større 3fas motorer en det vi er vant til
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Joda, det er jo bare å reversere på ESC'en men av en eller annen liten grunn liker jeg ikke å reversere på ESC'en. Ikke spør hvorfor, sikkert et lite psykisk problem jeg har
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
La meg si det slik: Det er en grunn til at jeg ikke lodder sammen ESC og motor (kremt kremt Christen)
Hehe... må lodde vøttø blir skikkelig kontakt da, og kontaktene veier jo litt ekstra dem og hvis det er det man er opptatt av Reverserte esc`n og det funka som bare det!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment