Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align regulator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Align regulator

    hei
    har en Trex som kom med en Align regulator i esken og dette ser ut til og funke relativt greit bortsett fra en ting .
    Når jeg skal kjøre igjennom prorammeringen av regulatoren piper det slik det skal får kviterings lyd etter de forskjellige stegene , fant ikke noe god forklaring på hvordan man "låser" den i ferdigprogramert .
    Det som da skjer er at jeg etter prog. tar strømmen av restarter hele greia (med gassen i tomgang) da starter programeringen på nytt......
    altså....programmeringen starter med gasstikka på fult for og komme i programmerings mode ..ikke i tomgang...eller er jeg på jorde ???
    kan noe gi meg en enkel og norsk forklaring???regner med det er noen hundre Trexer i drift rundt, og ..gidder ikke kjøpe en annen reg da det virker som denne ikke lager noe forstyrrelser\glitcher for meg.
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

  • #2
    Ja programmeringsmodus skal du kun komme inn i med stikka helt oppe.
    Det er ingenting å gjøre for å låse den etter programmering, men den går igjennom settingene dine etter avsluttet programmering, venter du til den er ferdig med det? Når den har kvittert siste prog setting så setter du stikka til null og lar den kjøre normal oppstart.
    Samme sekvens som den spiller etter strøm på og radio funnet ved normal oppstart.

    Om den starter programmering med stikka helt nede så høres det ut som om du har en Futuba radio og ikke har reversert thr kanalen. Har du flydd den med den radioen før?

    Comment


    • #3
      hmm

      jeg har ikke latt den gå igjennom settingene etter programmeringen.....bare nappa ut strømmen .
      jepp Futaba men reversert trotel!
      får prøve på nytt!
      Rune Gjelsnes
      Vikersund
      92624841

      Comment

      Working...
      X