Unconfigured Ad

Collapse

Propelladapter for 2mm aksling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • morsan
    • Apr 2003
    • 373

Propelladapter for 2mm aksling

Har en inrunner med 2mm aksling, og trenger et passende adapter. Eneste norske butikk jeg har funnet med et passende adapter er smallsize, men de har tydeligvis som policy å sende alt som servicepakke (60kr). Ikke noe problem om jeg ikke finner et alternativ, men om noen vet om det finnes alternativer, så vil jeg gjerne vite om det!
  • arvid
    • Nov 2006
    • 1547

Prøv her http://www.mamut.net/impx/shop/
    Under tilbehør elektro

Comment

• morsan
      • Apr 2003
      • 373

Takk for tipset! De var riktignok ikke stort billigere på frakt (55kr) men adapteret var 20kr rimeligere enn hos smallsize, så da det fikk det gå Bedre design på adapteret også!

Comment

• flarssen
        • Jan 2005
        • 1842

Om du ikke skal ha den i morra:
        http://aircraft-world.com/shopdispla...asp?Search=Yes ca. kr. 35 m/frakt!
        Fred Larssen

Comment

• arvid
          • Nov 2006
          • 1547

Jeg tror ikke impx trekker deg mer enn hva reell porto er, i dette tilfelle tror jeg ikke du blir flådd for 60 kroner. Vanlig brevporto tenker jeg.

Comment

• morsan
            • Apr 2003
            • 373

Originally posted by arvid
            Jeg tror ikke impx trekker deg mer enn hva reell porto er, i dette tilfelle tror jeg ikke du blir flådd for 60 kroner. Vanlig brevporto tenker jeg.
            Hmm de tok desverre 55kr for 'porto og frakt' i en forsendelse som går i en 'plastboblekonvolutt'. Alternativet var norgespakken på 99kr. La ved et ekstra adapter jeg sikkert får bruk en dag, så da ble varene iallefall litt dyrere (5kr) enn frakten

Trenger adapteret snart da jeg holder på å ferdigstille (les: restaurere) en modell hvor det aller meste er på plass. Fra usa eller hong kong kan det ta uker før det er fremme. Satser på testing til helgen...

Comment

• arvid
              • Nov 2006
              • 1547

Bare sånn fårdi jeg er nysgjerrig. Bestilte du pr.tlf. eller brukte du nettet?

Comment

• morsan
                • Apr 2003
                • 373

Originally posted by arvid
                Bare sånn fårdi jeg er nysgjerrig. Bestilte du pr.tlf. eller brukte du nettet?
                Skjønner hva du tenker på, men bruker stort sett nett når jeg handler. Elefun har vært flinke når det gjelder denne type ordre, men jeg fant ikke det jeg skulle ha der. Det hadde vært kjekt om noen av de norske nettbutikkene hadde hatt frakt-service ala hobbycity når det gjelder vekt etc. Men skjønner det er arbeidskrevende, og dermed er det enklest å forholde seg til norgespakke etc.

Fikk forøvrig 3 kolli på tilsammen 30+ kg tilsendt i posten, fra Harstad, til samlet frakt på 235kr!

Comment

Working...