Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fartsregulatorer til Lipoly batterier?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fartsregulatorer til Lipoly batterier?

    Fartsregulatorer til Lipoly batterier, hva er å anbefale.
    Da jeg er redd for å kjøre Lipoly batteriene mine for langt ned så skulle je ønske jeg hadde en fartsregulator som hadde justerbar cut off, sterk nok BEC til å tåle 4 mikroservoer, 20A og 2-3 celler Lipoly batterier.

    Alternativt Bec til 3 mikriservoer, 5-10A, Justerbar cut off som passer 2-3 lipoly celler.

    Alternativt, Hva bruker dere der ute på slike oppsett?

    Også børsteløse regulatorer er av interesse men der rekner jeg med at det blir en av Castle Creation sine + USB programmerer kabel når den tid kommer. Noen synspunkterpå dette?

    Tenker først å bruke tingene i min Slow Stick for så senere å kjøpe GWS Tiger Moth 3D for så å prøve seg på en Vertigo eller liknende.
    Svarte så lett det er å bli hekta på dette elektro slow flyer styret men så r det jo sinsykt morro også da. Sier bare svake mennesker, appropo Joo har du mange Lipoly batterier nå?
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

  • #2
    Vel VM, jeg skjerper meg stadig så jeg har ikke kommet lenger enn til 18 LiPo-pakker nu

    Når jeg flyr med GWS-regulatorer på børstemotorer bruker jeg 2S pakker og siden regulatorene skal kutte ved ca 5 Volt (ikke justerbart) regner jeg det som trygt. Ville ikke brukt 3S LiPo på sånne regulatorer.
    Til børsteløst har jeg hele tiden brukt Jeti 18-3 regulator. Den har i et par tilfeller tappet batteri så langt ned at dem har vært vanskelige å få ladet, men det var på vintertid/kaldt og jeg hadde behov for å kjøre motoren en del etter første cut-off for å komme rundt og inn for landing.
    Tilfeldigvis har jeg to regulatorer fra Castle som jeg driver og tester en del nu og review kommer. Har også fått USB-programmeneren.

    Ja, det er artig med elektro i tillegg til glowflya Skal forresten elektrifisere en Simprop 2000 som jeg har fløyet med .45 i nesa. Dere skal få vite om det gikk bra.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment

    Working...
    X