Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Tenker primært for å få den opp i lufta uten å legge til så mye vekt. Den er oppgitt til å veie 1,8 kg, jeg tenker pusheropsett med foldepropell, forresten noen som vet hvor jeg får tak i slik prop?
Har lyst på en stor vinge, og denne er jo ganske rimelig. har ikke så innmari mange hangalternativer tilgjengelig, så jeg må motorisere den. Må være kraft nok til å få den opp i litt vind. Vet at det finns tommelfingerregler for dette, men husker ikke helt...
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Sånn jeg ser det, så må jeg sikkert ha noe som tilsvarer en .32, eller kanskje bare en .25 motor. Gjerne noe som kan bruke et 3300 mah 3s batteri, for det har jeg allerede.
Har tenkt til å spare en del vekt med servovalg og dremelbruk, men jeg tror jeg er heldig hvis jeg klarer å presse den under 2 kilo med batteri og motor.
Noen gode ideer om motor/esc valg?
Vekt og pris er faktorer her.
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Den der har jeg også lyst på.
Hva med en AXI 2820/14 med en 13"x6,5" Aeronaut foldepropell fra http://www.el-fly.dk/
Dette oppsettet kjører du på 3 celler, da vil det trekke ca 33 ampere og gi 1,6-1,7 kg thrust. Hvis du ikke skal kunne dra vertikalt så skulle dette være et greit oppsett.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment