Hva er mest hensiktmessig, brems av eller på for ett vanlig el. fly?
Unconfigured Ad
Collapse
brems........ av eller på.
Collapse
X
-
jeg liker best og ha den av siden det høres så "vondt" ut for motoren og stoppe så fort. men syntes det er litt plagsomt at propellen går rundt når jeg lander på tomgang.Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all -
Jeg bruker den av.
Hvis man bruker en folde propell er det vanlig og ha den på.
Da folder propellen seg sammen.Comment
-
Kommer litt an på hva du ønsker av flyet ditt. En propell som surrer sakte rundt bremser noe helt vanvittig. Så setter du bremsen på seiler modellen bedre.**********************
Mvh
Stig Olsen
Lillehammer MFK
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
Futaba 12Fg FasstComment
-
Jeg har alltid bremsen av på mine vanlige el-fly. Kjekt at propellen snurrer og bremser opp flyet til landing.
På seilfly hvor man vil at propellen skal stoppe og klappe sammen må man selvsagt ha bremsen på.Lars Henrik Kjølberg
http://www.flickr.com/photos/larshkj/
Klubber:
Jets of Norway
Nittedal modellflyklubbComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment