Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Skal du fly Cuben som en Cub så holder det i massevis. Bruker samme ESCen i Angelen min, med ca. 1100Watt på motoren på 5S. Har funka maaange turer nå. Hender jeg bruker store servo-utslag en sjelden gang...
Bra! Jeg bruker 4 standard servoer 3 kg. Skal flys som en cub. Men jeg tenkte også på problemet med glitch. Er denne innebygde ubecen "sikker" nok? Det er forresten ferdig montert ferrit ring på kabelen.
Grunnen til at jeg spør er at det er intresant og ha kun 1 batteripakke.
Har sikkert 4-5 Turnigy-ESCer i bruk, de fleste 40A med UBEC og så den 60A`en i Angelen. I alle disse modellene bruker jeg vanlige mottakere, MPX av ymse slag på 35MHz. Ingen av disse har glitchet.
Brukte en Webra Scan ei stund i en Hyperion Yak med Turnigy ESC i, og da hadde jeg en følelse av at det gikk i sirup i blant. Mistenkte at mottakeren var følsom for støy fra motor/ESC så jeg satte inn en Spectrum AR-7000 og alt reagerte superb. Har egentlig en mistanke om at dette skyldes den noe sære Webra-mottakeren, tror dem får være i seilfly... Men jeg har ikke krysstesta så mye så dette er gjetting.
Tror Angelen min er bestykket med analoge 5,5 kilos servoer. Har ikke kjent at ESCen har vært varm når jeg har landet.
Så til å være billige saker tør jeg nesten anbefale disse regulatorene. Har kjøpt en Spin66 som egentlig skal inn i Angelen, men siden billigsaken funker så bra gidder jeg ikke skru ut og bytte
Igjen takk. Da kutter jeg ut extra batteri til rx siden. Livet er hærlig dere!
Hehe ja ikke sant ny seilflymodell er på vei oxo til meg en asw 28 2,6 meter vs fra brapris.no tenkte jeg skulle konvertere den til elektro hva tror du om den modellen joo?
tenkte på dg 1000 men asw modellen ser ut til å kunne romme mer elektro
Skulle prøvekjøre motoren litt idag på stuegølvet, og da jeg satt i batteriet kom det en kraftig gnist fra deans`n. Jeg datt på rattata for jeg skvatt . Er dette normalt?
Har til nå kun hatt 3 sell pakker og dette er 5. Kan det være forskjellen?
Det er normalt med gnist på 4S og høyere fordi kondensatorene lades opp fra null. Det blir kraftigere gnist jo høyere spenning det er. Hvis du syns det var kraftig gnist med 5S skal du se hvor stor den blir med 12S.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment