Announcement

Collapse
No announcement yet.

TURNIGY K-Force 100A Brushless ESC trukket tilbake av produsent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TURNIGY K-Force 100A Brushless ESC trukket tilbake av produsent

    Vil bare informere om at siste batch av K-Force 100A ESC er trukket tilbake av produsent på HC/HK. Det går rykter om programmeringsfeil. Vet ikke om dette er noe som kun gjelder siste batch eller om dere som har denne bør sette doningene på bakken inntil det er avklart.

    Gjelder muligens alle K-Force ESC'ene.

  • #2
    Originally posted by Illusion View Post
    Vil bare informere om at siste batch av K-Force 100A ESC er trukket tilbake av produsent på HC/HK. Det går rykter om programmeringsfeil. Vet ikke om dette er noe som kun gjelder siste batch eller om dere som har denne bør sette doningene på bakken inntil det er avklart.

    Gjelder muligens alle K-Force ESC'ene.
    Har fulgt litt med på diskusjonen både på RCG og HC forumet - nå er HC den eneste som har tatt ESC'en ut av prislista, Hobbywing (samme ESC) forhandlere selger den stadig vekk så jeg er litt usikker på hva som skjer.
    Har vært ute for tilsvarende situasjoner tidligere hvor HC (Jason) har fjernet et produkt uten videre på utsagn som det ikke er hold i.
    HC er flinke til å hive ut produkter hvis di ikke får de marginene de ønsker.....
    Rart at Mystic ESC kom inn i porteføljen samtidig som K-Force forsvant ut....

    Comment


    • #3
      Greit å ha det i bakhodet ja

      OT:
      Noen som har alternativer til disse ?
      TGY AerodriveXp SK Series 50-55 580Kv / 1580w
      TURNIGY K-Force 100A Brushless ESC

      Den ene er out of stock og den andre er trukket tilbake.. typisk min flaks

      Comment


      • #4
        Originally posted by Illusion View Post
        ....Noen som har alternativer til disse ?
        TGY AerodriveXp SK Series 50-55 580Kv / 1580w
        TURNIGY K-Force 100A Brushless ESC

        Den ene er out of stock og den andre er trukket tilbake.. typisk min flaks
        Har en ny Turnigy C5055-600 (ikke XP-SK, men magnetene er limt fast )
        + en Turnigy Sentilon -100A -HV liggende her som du kan få kjøpt for en HobbyCity pris...

        Var satt av til en nydelig YAK55 som HC en gang hadde i porteføljen

        Comment


        • #5
          you've got mail

          Comment


          • #6
            CC125 eller 180 er gode regulatorer som ikke koster skjorta, ellers så har du jo Kontronik eller Schulze...


            Originally posted by Illusion View Post
            Greit å ha det i bakhodet ja

            OT:
            Noen som har alternativer til disse ?
            TGY AerodriveXp SK Series 50-55 580Kv / 1580w
            TURNIGY K-Force 100A Brushless ESC

            Den ene er out of stock og den andre er trukket tilbake.. typisk min flaks
            -Jim Johansen-
            Flyklart:
            Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
            Under construction:
            Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

            Comment


            • #7
              Har du link til disse ? Er det ikke litt mye amp for den motoren ?

              Jeg har tenkt å investere i denne som alternativ for K-Force'n:
              Error 404: page is not found - Scorpion Power System

              Scorpion Commander 26V 90A ESC

              Noen som vet om denne passer som hånd i hanske til Turnigy motoren ? Er kanskje litt overkill, men så lenge K-Force glittrer med sitt fravær så gidder jeg ikke la skjegget gro.

              Comment

              Working...
              X