Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trøbbel med Esc Marcus 250 SL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trøbbel med Esc Marcus 250 SL

    Trenger tipps til hvor jeg kan få anskaffet nye kondensatorer samt hvilke som anbefales. Kortsluttnig og noen brutte linker mellom kondensatorer og regulator.
    Relativt trangt i nasen og utstyret ligger og presser på kondensatorene. Tenker og lodde på nye samt høre om noen av dere har noe og utsette på konseptet med å endre kondensatorenes plassering med litt ledning og loddetinn. Jeg vil flytte de frem mellom motor og regulator. Skulle være relativt greit å få til? Dagens regulator er utstyrt med 4 stk HITANO 35V 470uF, noen tips om hvor en får tak på disse eventuelt tilsvarende bedre. Mener det var en trå her tidligere med en kar som utbedra regulatoren med noen grommere kondensatorer. Har mailet suporten til Marcus men hører ingen ting. Gidder ikke sende til Russland eller Canada grunnet litt løse kondensatorer. Fikser dette selv. Problemet er ikke akkurat nytt, loddet kondensatorer på andre regultorer tidligere. Noen må jo ha vært i samme situasjon.

  • #2
    Elfa har sikker noen som passer - finn noen med tilsvarende elektriske data og fysiske mål så går det bra.

    Siden su sier det er trangt og det ligger noe inntil kondisene så ville jeg ha laget lengre ben på kondisene og lagt dem litt utenfor regulatoren slik at det passer bedre - ikke lag benene for lange - 5cm bør holde.
    Bena lager du av vanlig isolert ledning med samme diameter som beina på kondisen. - hvis du så legger en krymp over hele kondisen så er de bra isolert.

    Comment


    • #3
      ELFA og kondensatorer.

      Takker, bukker og neier for hurtig hjelp.

      kontaktet og fikk info om aplikasjon som kunne stemme godt over ens.
      Mvh.

      Comment

      Working...
      X