Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turnigy Plush vs Sentry ESC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turnigy Plush vs Sentry ESC

    Er det noen som har erfaring med disse. Sentry serien har en innebygd cellebeskytter. Denne sikrer at batteripakken forblir balansert og ikke går under et anbefalt nivå (bruker balanseringsporten til batteriet).
    Jeg har hørt at mange bruker Plush serien, men er ikke "Sentry" even better...?

  • #2
    Originally posted by Slayer View Post
    Er det noen som har erfaring med disse. Sentry serien har en innebygd cellebeskytter. Denne sikrer at batteripakken forblir balansert og ikke går under et anbefalt nivå (bruker balanseringsporten til batteriet).
    Jeg har hørt at mange bruker Plush serien, men er ikke "Sentry" even better...?
    Gå for Plush, den er velprøvd og fungerer bra. Hadde noen Sentry'er i startet med de er borte fra samlingen min nå.
    Sentry hadde også noe SW feil som gjorde den sluttet å virke selv om det var nok strøm igjen i batteriet.

    Bruker du balansering når du lader så vil cellene være noenlunde like og utladingen av hver celle vil så og si være lik, da vil den innebygde "Low Volatge" kutteren i Plush'en kutte ut motoren tidlig nok og du slipper alt tullet med Sentry'en.
    Skulle en celle lade seg ut vesentlig raskere enn resten så er batteriet "defekt" og bør kastet i alle fall.
    Last edited by Quadrocopter; 13-11-09, 04:55.

    Comment


    • #3
      Takk så mye for godt svar. Da blir det Plush!

      Comment

      Working...
      X