Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMCOTEC Safety Power Switch SPS/bryter for å kutte strøm til ESC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMCOTEC Safety Power Switch SPS/bryter for å kutte strøm til ESC

    Nå er jeg så lei av at det smeller så fælt når jeg kobler batteriene til ESC'en. Jeg blir jo skremt på gamlehjemmet 20 år før tia jo! Så jeg har tittet litt på denne:

    http://shop.rc-electronic.com/e-vend...11&c=764&p=764

    Er det noen her som har prøvd denne bryteren? Greit å ha litt sikkerhet rundt seg når man holder på med så store motorer og skarpe propeller!
    Finner ingen andre lignende brytere på nettet i det hele tatt.
    Jeg ser behovet for en slik bryter slik at jeg fort kan kutte strømmen hvis noe skulle gå galt.
    Nå så må jeg ta av vingen før jeg kommer til batteriene....ikke akseptabelt for min del.
    Last edited by P-51D_OLD_CROW; 04-08-10, 18:21.
    Stig-Arne Isaksen

    Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
    Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
    Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

  • #2
    Jeg har brukt disse bryterne i 2 år, og bruker dem i alle fly med mer enn 3S LiPo. De har aldri laget krøll av noe slag, og jeg er bare kjempefornøyd.
    Jeg har også testet et 8SLiFePo oppsett tilkoblet over 4 uker uten at de har mistet nevnverdig spenning, så den om den slipper strøm igjennom, er det minimalt.


    thorodd

    Comment


    • #3
      Det er godt å høre at de funker. Da må jeg gå til innkjøp av et par stykker. Hvor er det du handler dem? Geir Flesche kunne skaffe vet jeg...
      Stig-Arne Isaksen

      Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
      Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
      Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

      Comment


      • #4
        AutoPartner.se har ihvertfall: 404 - Allt inom radiostyrt - Autopartner.se
        John Erik Hembre

        Trondheim Modellflyklubb

        Comment

        Working...
        X