Hei!
Jeg har tittet litt rundt på forumet, men finner ikke fasiten på mitt spørsmål.
Jeg har en Hacker A60-22S out runner, samt jeti spinn 99 OPTO.
Motoren Har som følger:
Operating Current (Amps) 40A
Peak Amps (15sec) 50A
Dette skal jeg ha i en Katana 120E. Har gjort meg ferdig med det meste, så jeg tok den ut på plenen for en statisk test av motorens strømtrekk. Testet den med anbefalt prop (20 x 10) og 10S lipo, og turde ikke ha mer en liiit over 50% throttle...da det var vanvittige krefter der
Men min bekymring er hvor mye motoren tåler...ved litt over 50% throttle var trekket på ca 46 Mah. Mitt spørsmål blir da: med specc som er ovenfor på motor, hvor mye over 50A er usunt for motoren? Synes og ha sett på forumet (med samme oppsett som nevnt her) at de har strømtrekk på motoren opp mot 69Mah i peak....og det er jo myyye over de anbefalte 50!?
....er klar over at det blir noe forskjell på testing på bakken og ved måling in-flight.
Jeg har tittet litt rundt på forumet, men finner ikke fasiten på mitt spørsmål.
Jeg har en Hacker A60-22S out runner, samt jeti spinn 99 OPTO.
Motoren Har som følger:
Operating Current (Amps) 40A
Peak Amps (15sec) 50A
Dette skal jeg ha i en Katana 120E. Har gjort meg ferdig med det meste, så jeg tok den ut på plenen for en statisk test av motorens strømtrekk. Testet den med anbefalt prop (20 x 10) og 10S lipo, og turde ikke ha mer en liiit over 50% throttle...da det var vanvittige krefter der
Men min bekymring er hvor mye motoren tåler...ved litt over 50% throttle var trekket på ca 46 Mah. Mitt spørsmål blir da: med specc som er ovenfor på motor, hvor mye over 50A er usunt for motoren? Synes og ha sett på forumet (med samme oppsett som nevnt her) at de har strømtrekk på motoren opp mot 69Mah i peak....og det er jo myyye over de anbefalte 50!?
....er klar over at det blir noe forskjell på testing på bakken og ved måling in-flight.
Comment