Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waypoint ESC/BEC bare piper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Waypoint ESC/BEC bare piper

    Har en Waypoint EBLESC-90 samt Spektrum dx8, på et tomt program i sender klarer jeg og programere thr og esc, men når jeg laster inn et annet .SPM program er det umulig, og esc bare piper, høy/lav ca hvert sekund samtidig med grønn led.

    Hva er galt?
    Noen som vet om Waypoint har en egen hjemmeside med feks feilkoder?

  • #2
    En ting kan være at throttle-trimmen ikke er satt langt nok ned på tomgang...
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      -Eller at throttlekanalen må reverseres?
      Terje

      Comment


      • #4
        Prøvd begge deler uten hell, kopierte manuelt over qlle miksene fra spm til den "modellen" som funker, men det hadde jo vært kjekt og vite til en annen gang :-/


        Regards Chris
        Sent from my iPad using Tapatalk

        Comment


        • #5
          når du starter så ha full gass, når den piper par toner drar du ned på throttle til null. den må settes throttlerange på, for hver gang den skifter modell eller sender elller motaker.

          btw, med spektrum så skal ikke kanalen reverseres-

          Comment


          • #6
            Er desverre ikke programerings modus lyden som piper, den låter med to like signaler, ikke en høy og lav kontinuerlig hvert sekund


            Regards Chris
            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Originally posted by daytonabeach View Post
              Er desverre ikke programerings modus lyden som piper, den låter med to like signaler, ikke en høy og lav kontinuerlig hvert sekund


              Regards Chris
              Sent from my iPad using Tapatalk
              Denne manualen fulgte vel med ? DSLRPros | Enterprise, Commercial, & Professional Drones
              Du skal ha full throttle, så de 2 pipene du hører er at den har registrert max throttle. Du skal da føre stikka til min, og høre 2 nye pip.
              Bfight 210
              De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
              De Havilland DH 2 skala 1/5,3
              Phoenix RC Club

              Comment


              • #8
                Nope, som jeg sa, det er ikke de to like kvitterings tonene jeg hører, men anenver høy og lav med 1 sek sekvenser.
                Tror jeg har funnet ut at jeg må binde rx på nytt hver gang jeg velger nytt progam for å få tilgang til thr prog modus....


                Regards Chris
                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment

                Working...
                X