Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har en outrunner hvor en av magnetene løsnet og ble ødelagt. Er det noen som vet hvor en kan få kjøpt nye magneter?
Dimensjon på magnetene : 3x6x20 mm og ser ut som de er forniklet. Det sitter 14 stk slike magneter i motoren.
"Ankeret" eller den delen som står i ro har 12 stk spoler og en diameter på 36,5 mm.
Hvis magneter kan skaffes, hvilken type lim må brukes fo å feste dem i huset.
Dette er ting som jeg har så godt som null peiling på, så hvis noen kan hjelpe er jeg veldig takknemelig.
Har en outrunner hvor en av magnetene løsnet og ble ødelagt. Er det noen som vet hvor en kan få kjøpt nye magneter?
Dimensjon på magnetene : 3x6x20 mm og ser ut som de er forniklet. Det sitter 14 stk slike magneter i motoren.
"Ankeret" eller den delen som står i ro har 12 stk spoler og en diameter på 36,5 mm.
Dette er ting som jeg har så godt som null peiling på, så hvis noen kan hjelpe er jeg veldig takknemelig.
Hvis dette ikke er en meget spesiell motor så hadde jeg lagt tanken med å reparere ligge og heller gått ut å lett etter en ny motor som passer flyet.
Skal du bytte magneter så må du bytte alle + at du må finne magneter som er eksakt riktig størrelse og de må plasseres helt riktig eller så mister du ytelse (effektivitet), videre er neodym magneter ikke akkurat billig om dagen.
Må den repareres så prøv å finn en Kina motor som du plukker magnetene fra, men husk at magnetene er limt meget bra og kan nesten være umulig å løsne (ikke bruk varme for det ødelegger magnetismen i magnetene)
Reklamasjon ( Intern humor)
Ronny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4
Hvis dette ikke er en meget spesiell motor så hadde jeg lagt tanken med å reparere ligge og heller gått ut å lett etter en ny motor som passer flyet.
Skal du bytte magneter så må du bytte alle + at du må finne magneter som er eksakt riktig størrelse og de må plasseres helt riktig eller så mister du ytelse (effektivitet), videre er neodym magneter ikke akkurat billig om dagen.
Må den repareres så prøv å finn en Kina motor som du plukker magnetene fra, men husk at magnetene er limt meget bra og kan nesten være umulig å løsne (ikke bruk varme for det ødelegger magnetismen i magnetene)
Takk for vettugt svar Quad. er nok mest fornuftig. Men alikevel, er slike magneter å få tak i, å hva vil det si at de ikke er akkurat billig?
Takk for vettugt svar Quad. er nok mest fornuftig. Men alikevel, er slike magneter å få tak i, å hva vil det si at de ikke er akkurat billig?
Alt er relativt men jeg ser det i sammenheng med å kjøpe en ny motor
Prisen på enkelte råvarer har bare tatt av i det siste og ekte neodym er et av disse.
Du vil sikkert finne en eller annen borte i østen som leverer magneter til en grei pris men da blir det alltid en diskusjon om dette er ekte eller fake....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment