Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forhandler for Torque 2814T/820 eller tilsvarende.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forhandler for Torque 2814T/820 eller tilsvarende.

    Når det snakkes om nettutikker. Noen som vet om Extreme Flight sender utstyr til Norge?
    Skulle gjerne ha denne motoren: Torque 2814T/820 Brushless Outrunner Motor - $79.95 : Extreme Flight RC, State of the Art R/C Aerobatic Aircraft and Accessories
    Roger Strand

  • #2
    Nei, extremeflight sender ikke til Norge.

    Comment


    • #3
      Du kan prøve aerobertics.be de fører motorer og esc fra extremeflight. Disse kommer også i comboer.
      Ellers er vel hacker a30-14L v2 nesten identisk.
      Helikopter:
      T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
      Radio
      Spektrum dx 18

      Comment


      • #4
        Originally posted by palsor View Post
        Du kan prøve aerobertics.be de fører motorer og esc fra extremeflight. Disse kommer også i comboer.
        Ellers er vel hacker a30-14L v2 nesten identisk.
        Har vurdert Hacker'en og det blir vel den når de ikke sender til Norge.
        Roger Strand

        Comment


        • #5
          Originally posted by RoSt View Post
          Har vurdert Hacker'en og det blir vel den når de ikke sender til Norge.
          Når jeg fikk min Hacker A60 sto det "Made in China" på den også

          Kan jo lure på hvor mye bedre den er enn en billig-motor...

          Comment


          • #6
            Originally posted by kkalle View Post
            Når jeg fikk min Hacker A60 sto det "Made in China" på den også

            Kan jo lure på hvor mye bedre den er enn en billig-motor...
            Er vel kvalitetsforskjell på ting som lages i Kina også, som alle andre steder i verden
            Helikopter:
            T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
            Radio
            Spektrum dx 18

            Comment


            • #7
              Har en kinamotor - Turnigy SK3 3548-700, men den er litt lang og tenkte jeg skulle ha en kvalitetsmotor denne gangen

              Litt OT dette, skulle sikkert postet den i tråden om EF Edge 540 48" som er det flyet jeg skal ha den på.
              Roger Strand

              Comment


              • #8
                Originally posted by palsor View Post
                Du kan prøve aerobertics.be de fører motorer og esc fra extremeflight. Disse kommer også i comboer.
                Ellers er vel hacker a30-14L v2 nesten identisk.
                Sendte en epost til aerobertics.be og spurte om de sendte til Norge og fikk svar omgående at det gjorde han.
                Dette var kl 21.30 i går kveld. Snakk om rask respons!
                Det er greit å ha denne typen nettbutikker
                Vanskelig for en lokal hobbyforhandler å ha en masse på lager og samtidig selge billig nok til at folk handler der
                Er imponert over de som fremdeles holder ut og har mot til å satse stort.
                Roger Strand

                Comment


                • #9
                  Originally posted by RoSt View Post
                  Når det snakkes om nettutikker. Noen som vet om Extreme Flight sender utstyr til Norge?
                  Skulle gjerne ha denne motoren: Torque 2814T/820 Brushless Outrunner Motor - $79.95 : Extreme Flight RC, State of the Art R/C Aerobatic Aircraft and Accessories
                  Ja. Extreme Flight sendes til Norge, Fra Autopartner RC. Det er slik et dealership, forhandleravtaler funker.

                  RCModeller.

                  Comment


                  • #10
                    Men Autopartner fører ikke Thorqe-motorene, så jeg er like langt der.
                    Kanskje TS kan bli forhandler?
                    Roger Strand

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by RoSt View Post
                      Men Autopartner fører ikke Thorqe-motorene, så jeg er like langt der.
                      Kanskje TS kan bli forhandler?
                      ikke tull. de har jo knall bra motorer fra før
                      Helikopter:
                      T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
                      Radio
                      Spektrum dx 18

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by palsor View Post
                        ikke tull. de har jo knall bra motorer fra før
                        Sant nok det
                        Roger Strand

                        Comment


                        • #13
                          Dealership

                          Originally posted by rcmodeller View Post
                          Ja. Extreme Flight sendes til Norge, Fra Autopartner RC. Det er slik et dealership, forhandleravtaler funker.

                          RCModeller.
                          Hvis "Torque" merket er et Extreme Flight brand og Autopartner RC har en dealeravtale med de så blander nok TS seg ikke inn i den. Og det skal heller ingen andre gjøre.

                          Når det skal sies, så har sikkert allerede TS noe "Torque" motorer på lager, som reservedeler til andre "merker". Torque er kun et varemerke, ingen produsent.

                          Ser ikke det helt store poenget med at TS skal rote med flere "merker" motorer, når de de har utkonkurrerer både AXI og Hacker, til en brøkdel av prisen, i følge Alf Hansen og andre her på forumet som virkelig HAR prøvd de.

                          RCModeller

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rcmodeller View Post
                            Hvis "Torque" merket er et Extreme Flight brand og Autopartner RC har en dealeravtale med de så blander nok TS seg ikke inn i den. Og det skal heller ingen andre gjøre. Når det skal sies, så har sikkert allerede TS noe "Torque" motorer på lager, som reservedeler til andre "merker". Torque er kun et varemerke, ingen produsent. Ser ikke det helt store poenget med at TS skal rote med flere "merker" motorer, når de de har utkonkurrerer både AXI og Hacker, til en brøkdel av prisen, i følge Alf Hansen og andre her på forumet som virkelig HAR prøvd de. RCModeller
                            Har en Axi-kopi selv i min Pilot Yak 26%, og foreløpig virker det bra. Hører rykter om at Axi-motorene har falt i kvalitet.... Det viktigste er å komme seg ut og fly Om det holder 100 turer er nok ikke viktig for de fleste. Har ikke møtt flere enn 1 på stripa i sommer.

                            Comment


                            • #15
                              Hvorfor vil du absolutt ha denne motoren? "Torque".

                              Det er jo samme type motor som sitter i mange rimelige RTF pakker fra Kina.
                              Kan være bra saker for det, men å løpe skoa av seg for å få tak i den framfor andre skjønner jeg ikke ......

                              RCModeller
                              Last edited by rcmodeller; 05-08-12, 13:42.

                              Comment

                              Working...
                              X