Unconfigured Ad

Collapse

Forhandler for Torque 2814T/820 eller tilsvarende.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RoSt
    • Apr 2005
    • 173

På grunn av at modellen er tilpassa akkurat den motoren.
    Har andre som passer med vekt og kraft, men de passer ikke fysisk i modellen. Heller ikke de fra utvalget på TS.
    Roger Strand

Comment

• rcmodeller
      Forhandler
      • Jun 2003
      • 374

Originally posted by RoSt
      På grunn av at modellen er tilpassa akkurat den motoren.
      Har andre som passer med vekt og kraft, men de passer ikke fysisk i modellen. Heller ikke de fra utvalget på TS.
      Fysisk spec og KV på denne motoren er nøyaktig det samme som AXI 2814/20

Hvis "Torque" betegnelsen er riktig, så er dette samme motorstørrelsen som 2814 KV1400 fra TS.

Eneste forskjellen er at motoren fra TS krever mindre antall celler (3 celler) for å oppnå samme turtall som "Torque" motoren, grunnet høyere KV.

Garanterer nesten 100% også at maxer du begge motorene, så vil motoren fra TS yte betraktlig mer enn "Torque" motoren.

Forbehold taes mot at Extreme Flight oppgir korrekt betegnelse på motoren sin.
      De oppgir ingen annen spec på sin motor; kanskje med hensikt ......

Men modellvekt på 30-45 oz skulle tilsi at kartet stemmer med terrenget.

RCModeller

Comment

• xxl
        • Feb 2008
        • 1624

jeg bruker Turnigy Aerodrive SK3 - 3542-800kv på min EF 48" Extra og den passer rett inn, jeg flyr på 4s med 13x6 prop og det funker som f....., (vi få se hvor lenge)
        BOOMA Intelliswitch

Odd A Eriksen

Comment

• RoSt
          • Apr 2005
          • 173

Originally posted by xxl
          jeg bruker Turnigy Aerodrive SK3 - 3542-800kv på min EF 48" Extra og den passer rett inn, jeg flyr på 4s med 13x6 prop og det funker som f....., (vi få se hvor lenge)
          Som jeg har nent tidligere så har jeg en SK3 3548-700kv som jeg tenkte å bruke, men den er ca 1 cm forl lang. Den har en lengde på 49 mm + festekryss.
          Blir ikke særlig fint med et stort gap mellom spinner og covling. Men det blir sikkert til at jeg tester modellen med denne.
          Syns den TS motoren som RCModeller viser til har vel høy kv, er det bra om en setter på en litt stor propell som er ment for 3D?
          Roger Strand

Comment

• xxl
            • Feb 2008
            • 1624

Men 3542 er 6mm kortere en 3548 den hadde nok passet bedre. Men det er mulig der er forsjeld på Edge og Extra 45"
            BOOMA Intelliswitch

Odd A Eriksen

Comment

Working...