Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Forhandler for Torque 2814T/820 eller tilsvarende.
På grunn av at modellen er tilpassa akkurat den motoren.
Har andre som passer med vekt og kraft, men de passer ikke fysisk i modellen. Heller ikke de fra utvalget på TS.
På grunn av at modellen er tilpassa akkurat den motoren.
Har andre som passer med vekt og kraft, men de passer ikke fysisk i modellen. Heller ikke de fra utvalget på TS.
Fysisk spec og KV på denne motoren er nøyaktig det samme som AXI 2814/20
Hvis "Torque" betegnelsen er riktig, så er dette samme motorstørrelsen som 2814 KV1400 fra TS.
Eneste forskjellen er at motoren fra TS krever mindre antall celler (3 celler) for å oppnå samme turtall som "Torque" motoren, grunnet høyere KV.
Garanterer nesten 100% også at maxer du begge motorene, så vil motoren fra TS yte betraktlig mer enn "Torque" motoren.
Forbehold taes mot at Extreme Flight oppgir korrekt betegnelse på motoren sin.
De oppgir ingen annen spec på sin motor; kanskje med hensikt ......
Men modellvekt på 30-45 oz skulle tilsi at kartet stemmer med terrenget.
jeg bruker Turnigy Aerodrive SK3 - 3542-800kv på min EF 48" Extra og den passer rett inn, jeg flyr på 4s med 13x6 prop og det funker som f....., (vi få se hvor lenge)
jeg bruker Turnigy Aerodrive SK3 - 3542-800kv på min EF 48" Extra og den passer rett inn, jeg flyr på 4s med 13x6 prop og det funker som f....., (vi få se hvor lenge)
Som jeg har nent tidligere så har jeg en SK3 3548-700kv som jeg tenkte å bruke, men den er ca 1 cm forl lang. Den har en lengde på 49 mm + festekryss.
Blir ikke særlig fint med et stort gap mellom spinner og covling. Men det blir sikkert til at jeg tester modellen med denne.
Syns den TS motoren som RCModeller viser til har vel høy kv, er det bra om en setter på en litt stor propell som er ment for 3D?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment