Announcement

Collapse
No announcement yet.

cc phoenix ice 100A 33,6V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cc phoenix ice 100A 33,6V

    Hei
    jeg har en t-rex 550 som jeg tenkte og bruke overnevnte esc paa. Denne esc er det bec paa, og det var det jeg ville ha. Men saa ser jeg i manual at ved bruk av blader over 425 mm, bor jeg bruke ekstern bec. Bor jeg folge det raadet...hva gjor dere som har samme heli. Bruker blader paa 520mm

  • #2
    Har samme heli og esc, bruker ekstern bec (cc pro bec). Hvis du som jeg har FBL, må du ha ekstern bec. Servoene trekker mye strøm og med FBL har du ingen kontroll på hvor mye servoene jobber. Selv uten FBL ville jeg valgt å ha ekstern bec, bare for å være på den sikre siden.

    Lars
    Sebart Wind S Pro, Sebart Miss Wind, Stratair Viper, T-rex 550, Topline Standard, V-ultra ++

    Comment


    • #3
      Jeg byttet fra orginal Align ESC til nettopp CC Ice 100 på en 550E jeg hadde. Den var utstyrt med orginale Align servoer. Jeg fikk brownout allerede på benken nesten hver gang FBL enheten initierte og alle servoene "kastet" på seg. Så jeg måtte bruke ekstern BEC på denne. CC proBEC fungerte bra.
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • #4
        om du har DS610/DS650 på denne kan du kjøre lifepo4 (IKKE LIPO) direkte i servoer/fbl/mottaker uten å bruke noen BEC, gjør det selv på de jeg har og er veldig happy med det. koster 6USD for slik pakke på hobbyking, og er veldig lett å koble opp, samt 1450 pakke veier bare ca 65-80 gram, og holder fint 30 min i lufta, ofte mer, men kjekt å være på sikre siden.

        Comment


        • #5
          Ok....takk for svar

          Comment

          Working...
          X