Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har tatt ut en cdrom børsteløs (outrunner) ut av en dcrom. Hva nå? Det henger jo et kretskort bakpå motoren og en stor sirkulær plate forann. Hvilke modifikasjoner må til nå?
hei
driver og lurer på det samme selv. den platen må enten bort slik at man kommer til en aksling og sette prop en på hvis ikke den kan festes rett på platen på noen måte. den motoren jeg tok ut henger ikke sammen fordi den er men og stå med den platen opp. skal kikke litt mere på prosjektet og komme med tilbakemeldinger her
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Finn den største hammeren du har, legg den på skrustikka og se om du klarer å få den like flat som en femmer.... Så kjøper du en "CD-ROM motor" ment for modellbruk med instruksjoner, sterkere magneter, og propsaver til 149,- fra Moss Hobby... temmelig dårlig timebetaling å gjøre det selv.....
Meeeeeeeeen så skal kanskje noen på død å liv gjøre alt selv da...
Jeg får ikke av magnet ringen med loddebolt heller. Noen som kan komme med gode tips?
Har ikke prøvd selv, men jeg har hørt at du kan legge hele klokka med magneter i acetone over natten. Da skal limet som magneten er festet med ha løst seg opp.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment