Unconfigured Ad

Collapse

mitt første møte med lipo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bonito
    • Sep 2004
    • 265

Nippy bruker mere strøm og gir mindre trust en feks AXI. Har studert en del på bla. Nippy, AXI, HET-RC og Mega motor til 3D fly på Ca. 300-350gram vekt. Til det formålet er det AXI 2212/34 som kommer best ut på papiret og i praksis. Har med hel brukt denne motoren i 3D fly opp til 450gram. Hover er ikke noget problem.

Hvis vi skal snakke om det beste så er det ingen vei uten om Plettenberg og Hacker motorene, og da snakker vi om dyre motor. AXI er ikke så fryktelig dyre, og de er gjennom testet for barne sykdommer osv. De er kjent av stort set alle i rc miljøet.

Som jeg har sagt tidligere, så vil jeg anbefale en nybegynner å kjøpe noe som er kjent. Ikke minst kjent for god kvalitet. Det spare en fersk pilot for mange grå hår i hodet!!!

Men for aldel løp og kjøp hva dere måtte ha lyst til. Jeg deler kun av min 3 års erfaring med diverse børsteløse motor, og elektro flyving som helhet.

Mvh Bonito
    Damn these things are hard to fly!

Comment

• tyor
      • Mar 2005
      • 9757

hei bestemte meg og bestilte denne i stad. så får vi se. men den fungerer sikkert ikke i det heletatt så lenge det ikke står AXI på den.

den skal jo tilsvare en AXI så får vi se
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

Comment

• Bonito
        • Sep 2004
        • 265

Gi litt tilbake melding når du har fått testa denne "blå kopien"

Mvh Bonito
        Damn these things are hard to fly!

Comment

• shark
          • Sep 2004
          • 63

Originally posted by tyor
          hei bestemte meg og bestilte denne i stad. så får vi se. men den fungerer sikkert ikke i det heletatt så lenge det ikke står AXI på den.

den skal jo tilsvare en AXI så får vi se
          Jeg dar prøvd den motoren og syns den funger fint bare jeg fant riktig propell.
          Men så er det min første børsteløse da, så jeg har ingenting å sammenlinge med heller da.

Effektmessig så drar min 370turbo motor med gir litt bedre med de samme batteriene, men lyden er jo ganske annerledes da

Comment

• tyor
            • Mar 2005
            • 9757

hvilken propell og batteri bruker du på den motoren
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

Comment

• shark
              • Sep 2004
              • 63

Jeg har den motoren som heter himax C2808-1080, den bruker jeg et 11.1V 1200mAh batteri på.
              propellen jeg syns passer best av de jeg har prøvd er 9x5.

Comment

Working...