Announcement

Collapse
No announcement yet.

Giret Mini AC og strømtrekk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Giret Mini AC og strømtrekk

    Har noen spørsmål igjen jeg...

    Jeg har en Jeti 18 3p og vurderer å bruke denne sammen med Mini AC 1215/16 på mini futanaen min. Kommer til å gire den 6,6:1 med giret som fulgte med settet. Det fulgte også med en 12x6 prop fra e-flite.

    Jeg er redd min regulator skal dø med dette oppsettet... Batteriet er et FlightPower 2500mah 3S1P.

    Her er noen linker jeg har vært innom:
    Info om regulatoren: http://aircraft-world.com/prod_datasheets/ac-esc.htm
    Info om motoren: 404 Not Found (Se på Mini AC EXTREME, den har ca. samme giringa som jeg vil få...)

    Alternativet er å bygge motorfeste selv på slik at jeg får brukt Nippy 1812/100 motoren min som jeg vet regulatoren min takler.

    Hadde bare hatt lyst til å slippe å mekke motorfeste... Er det noen som har link til en side hvor en kan se noen bilder/beskrivelser av slike fester en enkelt kan lage selv?

    PS: Når skal produsentene starte å sende med festeanordning til både de som har motorer ala axi og de som bruker gir i stede for bare en av delene??
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D
Working...
X