se bilde 1
lurer bare på om motoren er montert riktig veg (altså den "klumpen" på akslingen peker forover)? Må i så tilfelle kappe pinnen litt. vil bare være helt sikker så jeg ikke driter på leggen og må skaffe ny pinne i ettertid
se bilde 2 og 3
motoren har noe nedtrekk og høyretrekk (sett bakfra) har forstått det skal være slik, men ser mengden (antall grader) ok ut??
Den originale motoren hadde ikke nedtrekk/høyretrekk så vidt jeg husker. måtte trimme flyet hardt nedover tidligere pga bratt klatring ved full throttle. Har dette sammenheng med mangel på nedtrekk i motoren originalt? Må i så tillfelle trimme tilbake til center høyderor tror jeg vis den nye motorten ser riktig montert ut nå. Hvis ikke går vel flyet rett i bakken på jomfruturen med nytt oppsett?
lurer bare på om motoren er montert riktig veg (altså den "klumpen" på akslingen peker forover)? Må i så tilfelle kappe pinnen litt. vil bare være helt sikker så jeg ikke driter på leggen og må skaffe ny pinne i ettertid
se bilde 2 og 3
motoren har noe nedtrekk og høyretrekk (sett bakfra) har forstått det skal være slik, men ser mengden (antall grader) ok ut??
Den originale motoren hadde ikke nedtrekk/høyretrekk så vidt jeg husker. måtte trimme flyet hardt nedover tidligere pga bratt klatring ved full throttle. Har dette sammenheng med mangel på nedtrekk i motoren originalt? Må i så tillfelle trimme tilbake til center høyderor tror jeg vis den nye motorten ser riktig montert ut nå. Hvis ikke går vel flyet rett i bakken på jomfruturen med nytt oppsett?
Comment