Kjører nå GWS EP 11/47 på 11.1 v lipo og jeg synes at batteriet blir varmt nok når jeg har lekt littegrann . Jeg bruker en børstemotor som fulgte med modellen "giret 280" tror jeg og en 30 amp fartskontroller fra GWS . Jeg horvrer fint med den propellene og det er nok kraft til og dra den ut fra hoveren . Virker som om jeg drar for mye ut av batteriet så det trenger en litenpause før den kan yte max igjen . batteriet er forressten et PQ-1500-3S : http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...kategoriID=174
Unconfigured Ad
Collapse
Alternativ propell til u can do 3d EPP
Collapse
X
-
Jeg flyr med 1047 APC(e) propell. Synes ikke jeg har overflod av krefter, sliter med å dra ut av hover f.eks. Knakk propellen som fulgte med, skal skaffe meg en sånn og se om det hjelper. Eller rett og slett bytte til børsteløst oppsett. Har sett litt på roxxy motorene fra Robbe som norwegian modellers selger. -
Originally posted by soalJeg flyr med 1047 APC(e) propell. Synes ikke jeg har overflod av krefter, sliter med å dra ut av hover f.eks. Knakk propellen som fulgte med, skal skaffe meg en sånn og se om det hjelper. Eller rett og slett bytte til børsteløst oppsett. Har sett litt på roxxy motorene fra Robbe som norwegian modellers selger.
Skal jeg gå ned på lengden eller skal jeg gå ned på pitch ?Falcon
-------------------------------------------
Morten Rolfsen
Kristiansund
Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
-------------------------------------------Comment
-
Originally posted by soalJeg flyr med 1047 APC(e) propell. Synes ikke jeg har overflod av krefter, sliter med å dra ut av hover f.eks. Knakk propellen som fulgte med, skal skaffe meg en sånn og se om det hjelper. Eller rett og slett bytte til børsteløst oppsett. Har sett litt på roxxy motorene fra Robbe som norwegian modellers selger.Falcon
-------------------------------------------
Morten Rolfsen
Kristiansund
Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
-------------------------------------------Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment