Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Kan noen fortelle meg hva en Himax C2812-1200 (Axi 2808/20) kan sammenlignes med i børstemotor. Er det omtrent som en 480 børstemotor eller sterkere/svakere?
for det første så er axi 2808 kraftigere en himax. axien veier ca 70 gram og himaxen ca 50 gram. men selvom himaxen veier midre en axien vil jeg tro at den er ganske mye sterkere. har en slik himax i et fly på 500 gram. det drar rett til himmels med 10x5 prop
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
tja, det er jo ikke plass til mere en 8" prop. vet ikke om det vil bli så veldig mye sprekere. antakelig hadde en 2808/24 med 8x8 eller 8x6 prop blitt bra.
hvis jeg hadde hatt en 8" prop nu skulle jeg ha testet litt med den himaxen, med det har jeg ikke
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment