Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pjs 3D500 motor, litt spm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pjs 3D500 motor, litt spm

    heisann. Idag fikk jeg endelig børstemotoren min fra griffin, det jeg lurer på er om noen har testet denne? jeg fikk beskjed at jeg kunne bruke en hyperion 10A ESC. men i arket som følgte med står det anbefalt 18A regulator, er litt i tvil om jeg skal hive dette i shockyen min eller ikke, noen som har noen innspill? Btw er dette noe motor å ha i en shocky i det hele? veier jo hele 50g.
    er denne motoren:
    http://www.czpjsza-motory.cz/produkt...500/index2.htm
    Last edited by kapia; 07-08-06, 17:10.

  • #2
    God motor, pen gange, laget av samme produsent som lager Nippy.
    Men anelsen for tung til Shockflyer hvis det var det du mente. Men hvis du absolutt skal ha den i en ShockFlyer trenger du ikke belaste med mer propell enn en som drar max 10A. Men vekta...
    En kompis brukte 550D i Vertigo, fløy den med 10A ESC med liten propell.
    TIl ShockFlyer duger nok den lille 2204/54 fra AXI bedre mht vekt.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      var mest vekta jeg tenkte på!
      men siden jeg bestilte pr tlf, og ikke hadde sitt på motoren på forhånd. trodde dette var den minste motoren til pjs 3d serien .
      men men, jeg kan altids sette den til side men da vet jeg ikke hva fly den passer til.
      men anyway si jeg prøver den i en great planes (tror jeg) cap 580
      griffin models anbefalte prop: 10x6.
      jeg har en 10x3.5SF liggandes, vil jeg øke elle minske strøm forbruket,
      er verd å merke at jeg har flightpower evo 20 1200mah batteri(ca 100g!!!!)
      jeg rekna at jeg ca havner på 250gram. med alt utstyret som jeg har, hadde vært greit og tatt av 25g
      Last edited by kapia; 07-08-06, 19:29.

      Comment


      • #4
        Har en ferdigbygd Shockflyer hengende (bygde den i fjor, har glemt at den hang på veggen...) og den er 175 gram flyklar... Bruker 3S350-batterier.
        Men der er mange andre modeller PJS`en vil passe til!
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Kapia, sorry the mistake was partly mine - feel free to return the PJS500 for an AXI2204/54
          Ken Bates
          Never Mind the Label

          Comment

          Working...
          X