Unconfigured Ad

Collapse

Angående rc heli og motorer / batteri!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dmolla03
    • Oct 2006
    • 25

Angående rc heli og motorer / batteri!!

Hei er det noen som kan hjelpe meg? har to rc heli. Et esky king. Et nytt walkera 36. Ny børsteløs motor og regulator.. Spørsmål: ingen av helikopterene går det an å fly med. letter med de men så detter de fort ned igjen. Akkurat som de ikke får nok strøm. Noen som vet om batterier som er dårlige kan vise bra volt men når de blir belastet så vil de ikke gi nok strøm slik at de ikke har nok kraft til at heli kan fly??noen som har opplevd dette her?? Begge heli har nye regulatorer og nye motorer. vet noen om hvordan man skal få batteriene til å vare lengst mulig(li-po)?? Batteriene er lite brukt men de har nok spenning men allikevel så må de være gåene?? trenger råd!!!
  • Mr_Nils
    • Apr 2003
    • 146

Flyr du til helikopteret ikke vil lette mer? LiPo batterier skal ikke tømmes til mer enn 3v/celle eller 9v på 3cell. Hvis dette gjøres noen ganger dør batteriet veldig fort. Det kan se ut som spenningen er bra, men batteriet vil ikke kunne levere strøm ved belastning.
    Nils

Comment

• dmolla03
      • Oct 2006
      • 25

mr nils!

hei du! jeg lader batteriene så de skal være helt "fulle" men de varer cirka 15 sekunder begge batteriene så er det akkurat som det ikke er mer kraft i de. ok. ikke lade de helt ut. det visste jeg og har kanskje gjort det en eller annen gang fordet.kanskje det som har knekket de. uansett. prøver å bytte de så får jeg se om det blir bedre. mvh

Comment

Working...