Announcement

Collapse
No announcement yet.

pleeas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pleeas

    ken noen være så snill og gå inn på www.martinsen-hobby.no og sjekke ut hvordan el motor jeg trenger til min cessna 177 cardinal! når dere har gått inn på martinsen-hobby går dere inn på fly og deretter inn på uknuslige og da finner dere cessna 177! jeg trenger og vite hvor stor el motor jeg må ha til den! på forhond takk!!!
    Robert
    Hole El-Flyforening

  • #2
    med den lille erfaringen jeg salv har med elektro konverteringer så vil jeg tro du trenger 250w-300w/kg flyet er oppgitt til 3.3kg og da blir det minimum 825w ville gått for nermere 1000w selv tror jeg. i hverfall hvis du har tenkt å fly med flotører på den. for eks en axi 4120 eller 4130 vil vel passe bra.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      kommer litt an på hvor stor propell det er plass til på flyet. vil tro at en hyperion Z4020-12 på 5S lipo vil gjøre god nytte for seg. søk litt rundt på diverse forum å se hva andre har brukt i fly i ca samme vektklasse så finner du sikkert et bra oppsett til cessnaen din
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

      If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

      Comment


      • #4
        eller hvis du ser på tråden som Celtic Griffin startet nå nettopp, så er det konverterings sett for både 40size og 60 size fly. tror at det kitet beregnet på 60size hvil fungere utmerket. men det forutsetter at det er plass til 15" propell
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment


        • #5
          takk

          takk for mange gode svar! da veit jeg sånn ca hvem størelse jeg skal se etter
          Robert
          Hole El-Flyforening

          Comment

          Working...
          X