Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Enda et billig-merke, begynner å bli mange av dem nå.
Det positive er at det ser ut til at kvaliteten på billigmotorene begynner å bli bedre Blir spennende å høre hvordan disse fungerer, er veldig forbøyd med de servoene jeg har fra dem.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Huff ja. Hadde tenkt å teste ut Spektrumen i dag, med håp om å fly Chipmunken uten glitch, men neida... i det jeg skulle pakke ut i bilen begynte det å snø gitt..............
Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"
Har ikke hatt den i lufta....ennå, men det er like før! Ble ferdig med flyet ikveld(natt) og er klar for maiden imorra dersom gudene tillater. Kjører motoren på et 3s 2200 20c og en 1047 prop fra gws. Virker som det er MER enn nok drag i motoren til min modell ihvertfall. Flyet veier med batteri og alt utstyr 730 gram...har et annet spørsmål til dere elektrokyndige der ute....hva står kv for? Min motor er oppgitt til 1039 kv....dvs?
Kv sier noe om forholdet mellom turtall og spenning (RPM/V).
Dersom du hadde kjøret din motor på 10V ville den oppnådd et turtall på 1039 RPM/V*10 V = 10390 RPM uten belastning og tap (friksjon m.m.) i motoren.
Normalt vil arbeidsområdet ved belastning ligge på 85-95% av dette teoretiske turtallet.
Sorry...har linket feil! Er 22 jeg har....virker som det er krefter nok til å trekke ut også. Har ikke fått fløyet mye, måtte bare teste ute i hagen Skal ut å fly i morra hvis været tillater det. Tar bilder da. Depron er kjempegøy ja...er allerede igang med ny modell
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment