Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Great Electric Motor Test

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • The Great Electric Motor Test

    Her finner du test data på mange kjente børsteløse motors

    finn den rette propellen som gir den rette A for din motor osv:

    flyingmodels.org

    Edit: bilde
    Attached Files
    Last edited by tailbait; 20-11-06, 17:04.
    A good friend will bail you out of jail... A true friend will be sitting by your side saying, Sorry ....We fucked up!

  • #2
    Den er jo svært godt kjent av de fleste. Dataene til Fredrik har i alle tilfeller jeg og mange andre har sammenlignet vist seg å være identiske. Anbefales!
    Last edited by joo; 22-11-06, 18:06.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Originally posted by corydoras
      Utrolig at noen alltid må kommentere innlegg med at dettte har noen svart på før, eller at dette er gammelt nytt.

      hvis det er så fryktelig irriterende at folk ikke har søkt i timesvis for å finne det de leter etter, og heller stiller spørsmålet rett ut,.....ja så la være å lese og kommentere det da for svingende.

      Må da være bedre å ha en viss kontinuitet her på forumet, så får det heller være om enkelte spørsmål blir besvart opptil flere ganger.

      Bra info tailbait.

      Cory
      Funny, I read the title as THE GREAT MOTOR TEST....
      Ken Bates
      Never Mind the Label

      Comment


      • #4
        Hurra! Jeg var glad for innlegget til tailbait, og har både stjålet pdf og lagt inn en link. Jeg var også overrasket over det første innlegget ditt, joo, slik JEG leste det - og så mente du jo egentlig noe helt annet!

        Så fint det bor storsinnede personer på dette forumet, som vet å si unnskyld .

        ... og igjen takk til tailbait!


        Torstein
        Last edited by Torstein; 21-11-06, 18:40.

        Comment

        Working...
        X