hva kommer det av at esc til børsteløse motorer som regel ikke kan håndtere mer enn 3 til 4 servoer? hva må til visst man skal bruke 6 servoer? kan man bruke en løs spenningsregulator f.eks?
Unconfigured Ad
Collapse
undrende.
Collapse
X
-
Det enkleste er å bruke ett løst mottakerbatteri, og så klippe vekk pluss ledningen mellom esc og mottaker. evt kan du kjøpe en ekstern bec krets. -
Originally posted by arvidhva kommer det av at esc til børsteløse motorer som regel ikke kan håndtere mer enn 3 til 4 servoer? hva må til visst man skal bruke 6 servoer? kan man bruke en løs spenningsregulator f.eks?Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
griffin models har UBEC:
vet også at de fleste andre butikker har en eller annen for for speningsregulatorerWilliam Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
fint. men visst du ser på rc net sin side ,har de under "tilbehør", en regulator som man setter mellom esc. og rx. valgbar 5 eller 6 volt. snakker vi om det samme tro? jeg er så dum med elkronikk. Men fieseln min skal ha 6 servoer, og vil ha alt iorden. Igjen,takk for hjelpa.Comment
-
den BEC'en som rcnet har funker sikkert fint, men jeg har dårlig erfaringer med billigløsninger. Dualsky er sikkert et flott merke men jeg har ikke noen personlig erfaringer med dette merket. en BEC fra dualsky koster ca 150 kr. på samme nivå som denne fra elefun:
har denne i en magister, men har hatt litt problemer med den i det siste.
elefun har noen flere merker som har BEC kretser:
Medusa
Smart Fly
som AudunT sa så ville jeg ha kjøpt Jeti SPIN regulatorer hvis du ikke allerede har handlet regulatorWilliam Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
jøss. nå har jeg lært mye.Har just bestilt esc. og den regulatoren fra rcnet.de har jo fine priser. som en sa tidligere her, så er ubec og regulator det samme,Men nå skjønner jeg mer takket være mange fine tips. jeg venter fieseln inn hvert øyeblikk som helst.GOD HELG til alle.
arvidComment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment