Announcement

Collapse
No announcement yet.

FMS - Modellers flykarakteristikker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FMS - Modellers flykarakteristikker

    Hei

    Har akkurat kjøpt E-Sky sin simulator pakke med FMS og "sender", og har funnet en god del modeller på nettet som jeg har installert. Jeg har lagt merke til at de forskjellige modellene har ganske store forskjeller på stikkeutslag. Er det noen som vet hvor reelle flykarakteristikkene for de forskjellige modellen er? Er det slik at de som lager modellen også setter opp følsomheten for stikke input? I første rekke skal jeg bruke den til å øve på helikopterflyging og tenkte at det kanskje kunne være en idé å øve på en modell som er modellert mest mulig likt en CP2, og eventuelt en t-rex eller lignende som sikkert blir min neste modell.

    Jeg har lastet ned en modell av CP2 fra en japansk side, men siden jeg ikke har flydd den ekte modellen enda har jeg ingen anelse om hvor lik de er i karakteristikken.

    Hvis noen har fått den nye alpha utgaven av FMS til å fungere i XP så er jeg takknemlig for tips, jeg får bare en feilmelding om at det har oppstått et problem og programmet lukkes. Den stabile Beta utgaven fungerer utmerket.
    John E.
    - Eminent bakkepilot.

    E-Sky Honey Bee CP2
Working...
X