Announcement

Collapse
No announcement yet.

RealFlight G4 problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RealFlight G4 problem

    Har akkurat fått RealFlight G4 og var klar for innstalasjon. Installasjonen gikk bra, men da jeg skulle gå inn på RealFlight G4 Luncher, dukket det opp et problem. Det kom fram en error melding der det stod:

    KEError 21078: Error determiting patch to .ini. Corrupt filname: C/documents and settings/(mitt namn)/ mine dokumenter/RealFlight G4/LuncherG4.ini

    Vet ikke hva dette skal bety, og har skelden problemer med program.
    Har noen av dere erfart dette problemet?

  • #2
    her er en link som beskriver at du har brukt en ulovlig karakter i navnet, og at du må installere under et annet brukernavn. Har du ÆØ eller Å i brukernavnet ditt, eller har du brukt karakterer som & feks, ser det ut som om du får problemer.

    Jeg installerte en G4 forrige dagen(takk til julenissen) på en mediacenter PC som går på XP, gikk greit men måtte laste ned nye drivere til skjermkortet.
    Funker veldig bra på Photofields, men lugger litt på andre.

    sjekk denne linken:
    404 Not Found



    Comment


    • #3
      Jippi!

      Simulatoren funker nå Utrolig gøy. Ble nesten litt frustrert da den error greia kom, men nå virker det. Har faktisk erfart det der med ulovlige tegn i brukernavnet før med noe spill patch styr. Jaja, hva skulle jeg ha gjort uten dere?

      Takk takk

      Comment


      • #4
        Originally posted by Larzei View Post
        Simulatoren funker nå Utrolig gøy. Ble nesten litt frustrert da den error greia kom, men nå virker det. Har faktisk erfart det der med ulovlige tegn i brukernavnet før med noe spill patch styr. Jaja, hva skulle jeg ha gjort uten dere?

        Takk takk


        bare hyggelig!
        har du prøvd gressklipperen? Også ganske moro med sjøflyene,
        (og ganske vanskelig!)



        Comment


        • #5
          Hva er navnet på gressklipperen?

          Liker multiplayer funksjonen ganske godt og

          Comment


          • #6
            Jeg har en G3.5 som lugger innimlom. Jeg kan fly lenge. Så helt pluttselig begynner alt å gå hakkete. Lyden er med som den skal men bildet går som sakt hakkete. Hele pc`n virker til å få det ved at det tar lengre tid å åpne programmer og greier. Hvis jeg avinnstallerer for så og innstallere igjen kan det være det fungerer et par dager igjen.
            Har det noe med skjermdriveren og gjøre kanskje?
            Det er en helt ny Acer pc med mer enn nok krutt i.
            Men noe er åpenbart feil, , enten med programmet eller PC`n.
            Forslag?

            Comment


            • #7
              Kan det tenktes at PC'en gjør noe annet når det lugger.

              Prøv å slå av anti-virus program. Stopp alle mulig andre applikasjoner.

              Men gjør en ting av gangen, slik at du kan finne ut hva det er som skjer.
              - Erik -

              ------------------------------------------
              Logo 600SX + 6003D
              Logo 400SE

              Futaba 18MZ

              Comment

              Working...
              X