Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med phoenix rc sim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med phoenix rc sim

    har brukt denne phoenic simmen en stund men nå kommer det bare opp (Please connect your phoenix rc interface)???,noen som har vært boti dette før??har prøvd å sette inn og ut kabelen noen ganger startet simmen på ny men får bare samme beskjed??!!noe som kan gjøres for å få det til å virke,simmen og interfacen er til en jr 9x2 sender,har funket helt utmerket til nettopp nå??noen tricks eller er det kabelen som er gåen??
    TREX 700N FBL beast X,reactor x,
    TREX 700N FBL beast X ,reactor x
    TREX 600N FBL 3G align.
    jr11x:--))

    http://sokndal-modellfly.com/

  • #2
    Vet ikke om det er kabelen.. Jeg har problemer med kabelen til min 10C.. Virker som billig dritt.. og hjelper jo ikke at den kobles til under senderen og blir bøyd og tøyd når jeg trener.

    Men har blitt lite trening i det siste siden det er brudd på kabelen og tilkoblingen detter ut hele tiden.. Ved å holde kabelen en bestemt posisjon så får jeg trent.. men det holder bare noen minutter.

    Prøv å rugle på kabelen.. se om du får kontakt.. Dersom ikke kan det være totalt brudd eller noe annet som er feil

    Skal sende en mail til phoenix og klage på kabelen.. Jeg har ikke misbrukt den på noen som helst måte. Spennende å høre hva de mener.

    Comment


    • #3
      ja gjør det ,så kan du si fra hvordan det går
      TREX 700N FBL beast X,reactor x,
      TREX 700N FBL beast X ,reactor x
      TREX 600N FBL 3G align.
      jr11x:--))

      http://sokndal-modellfly.com/

      Comment


      • #4
        Rask support ihvertfall

        Har fått invilget å sende den tilbake slik at de skal teste den og eventuelt bytte den dersom de også finner at kabelen er defekt. Jeg kan ikke utelukke koblingen i radioen siden jeg hverken kan teste annen kabel eller radio.

        Krysser fingrene

        Comment


        • #5
          Originally posted by Illusion View Post
          Rask support ihvertfall

          Har fått invilget å sende den tilbake slik at de skal teste den og eventuelt bytte den dersom de også finner at kabelen er defekt. Jeg kan ikke utelukke koblingen i radioen siden jeg hverken kan teste annen kabel eller radio.

          Krysser fingrene
          En kollega av meg hadde samme problem. Phoenix erstattet den rask så fort de hadde fått inn hans defekte kabel. Supporten til Phoenix er veldig god!
          Stian Håvak (82)
          Fly low or crash trying!

          MFN @ Facebook - Like!

          Comment


          • #6
            Jeg hadde samme problemet selv og fikk byttet den hos Elefun. På kabelen min fungerte ingen ting. Etter ca. 2 uker fikk jeg en ny en i posten. Du burde høre med foretningen du kjøpte den fra.
            Martin Larsen
            Edge Rotorblades
            JR PROPO
            Elefun
            Scorpion Power System
            Kontronik
            Gens Ace

            Comment

            Working...
            X