Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med RF 3,5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med RF 3,5

    Noen som kan fortelle meg hvorfor denne meldingen kommer med jevne mellomrom når jeg bruker simulatoren?
    Når jeg kviterer feilmeldingen ut så lukkes programmet, dette har pågått i 3 dager og aldri før.
    Attached Files

  • #2
    Når 3D applikasjoner lukkes på denne måten, skyldes det veldig ofte driverproblematikk.. Hadde jeg vært deg ville jeg reinstallert RF, oppdatert drivere til skjermkort og lydkort, og lastet ned alle oppdateringer som er sluppet til RF..

    Du kan også gå inn hendelsesloggen i windows å se om det er generert en feilkode når programmet kræsjet.. Men de feilmeldingene er kryptiske greier
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

    Comment


    • #3
      Takker.
      Skal prøve å reinstallere RF.
      Når det kommer til oppdatering av RF så fikk jeg problemer da jeg skiftet pc for 1 år siden. Simulatoren er registrert på den gamle pc`en min, fikk beskjed om å kontakte RF kundestøtte uten å komme igjennom der så det har jeg gitt opp...

      Comment


      • #4
        Jeg vil tro det skyldes andre ting enn RF.... Har du installert/oppdatert noe annet på pc'en de siste dagene?
        Hilsen Rune Marcussen

        MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

        Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

        Comment


        • #5
          Du trenger vel bare mailadresse + passord?
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment

          Working...
          X