Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Sånt skjer... kjøp en PC på elkjøp i morgen, vent 2 uker så ser du samme maskinen 3-4000 tusen rimeligere.. for da er det kommet ny modell osv.. thats life
Uansett, det var verd det.. denne simulatoren er helt konge, spes. med mitt GeForce4 skjermkort.
Jaggu, nå skulle en hatt 1900 kroner Forresten, ikke kjøp PC på elkjøp! Kjøp et sted der de som selger deg pcen har god greie på tinga (joa, litt off-topic, for å si det mildt )
Jeg har akkurat mottat G2 med USB kontroller + Add-On 3 fra Tower Hobbies i USA.
Totalpris med flyfrakt, moms ble 1900Kr
Ble levert en uke etter bestilling.
Jeg nevner dette som et alternativ til å bestille fra Danmark.
Har bestilt meg G2 med USB, samt Add-ons 1,2,3&4 til en pris på 300 US Dollar fra Tower Hobbies.
Norske kr 2144.- + frakt 228.- = 2372.-
Mva = 569.- 5% toll = 147.- Tollbehandlingsgebyr ca 180.-
I alt 3268.-
Normalpris i Norge?? 4869.- + frakt 91.- 0 4960.-
Altså 1692.- kroner å spare! (som jeg selvsagt brukte opp på annet hos Tower Hobbies)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment